۱۸ مرکز غیرمجاز ارایه دهنده خدمات سلامت در شیراز تعطیل شد
۱۸ مرکز غیرمجاز ارایه دهنده خدمات سلامت در شیراز تعطیل شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر برخورد قاطع با مراکز درمانی متخلف یا غیرمجاز، از تعطیلی هجده مرکز غیرمجاز ارایه دهنده خدمات سلامت در شیراز از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر برخورد قاطع با مراکز درمانی متخلف یا غیرمجاز، از تعطیلی هجده مرکز غیرمجاز ارایه دهنده خدمات سلامت در شیراز از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: بازدیدهای نظارتی به صورت بی وقفه و مداوم از سوی کارشناسان حوزه درمان در حال انجام است.

او با بیان اینکه تمام مکان‌های ارایه دهنده خدمات زیبایی و پزشکی، باید دارای مجوز قانونی و تابلوی معتبر باشند، افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از هزار و ۲۰۰ بازدید نظارتی در حوزه های مختلف در مجموعه معاونت درمان دانشگاه انجام شده و در این مدت ۲۳۵ پرونده تخلف به تعزیرات و سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شده است.

معاون درمان دانشگاه یادآور شد: استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه‌های درمانی بدون دریافت مجوزهای قانونی ممنوع است و هیچ شخصی نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای لازم، از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند.

دکتر شریفی با اشاره به عوارض جبران‌ناپذیر انجام مداخلات زیبایی و دریافت سایر خدمات درمانی در مراکز غیرمجاز، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ارایه خدمات درمانی، با تلفن ۱۸۱۹ مرکز پایش و مراقبت های درمانی و یا سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/