رونمایی از فاز اول سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز
رونمایی از فاز اول سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با قرائت بیانیه پایانی رویداد بزرگ دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز گفت: در این همایش بین‌المللی شاهد انعقاد چند تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش تقریبی ۱۴۰ هزار میلیارد ریال و رونمایی از فاز اول سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری بودیم. به گزارش پگاه خبر، حمیدرضا اسماعیلی بیانیه پایانی رویداد […]


معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با قرائت بیانیه پایانی رویداد بزرگ دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز گفت: در این همایش بین‌المللی شاهد انعقاد چند تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش تقریبی ۱۴۰ هزار میلیارد ریال و رونمایی از فاز اول سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری بودیم.

به گزارش پگاه خبر، حمیدرضا اسماعیلی بیانیه پایانی رویداد بزرگ دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز را قرائت کرد.

مشروح این بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای اسلامی و شهرداری شیراز، دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری را با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آغاز کرد که: “در کنار تولید سرمایه‌گذاری مهم است و باید با برنامه‌ریزی زمینه سرمایه‌گذاری فراهم و اجرا شود.”

در این راستا امروز میزبان سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور و جمعی از مدیران ملی، استانی و شهری بودیم تا همدل و هم اندیشه دست در دست هم مسیر توسعه پایدار شهری را با مشارکت همگانی همواتر سازیم.

نقطه عطف این همایش، امضای سند راهبردی امیدآفرینی سرمایه‌گذاری در شهر شیراز بود؛ تجدید میثاق با مدیران به منظور حمایت محکم‌تر از مشارکت سرمایه‌گذاران در توسعه شهر.

امروز از فاز اول سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز رونمایی شد تا نشانه‌ای باشد برای عزم جدی‌ترمان در تسهیل و تسریع در فرآیند سرمایه‌گذاری، جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و افزایش رضایتمندی آنها‌.

همچنین دست سرمایه‌گذارانی که طی سال‌های اخیر با مشارکت در ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری مجموعه مدیریت شهری را یاری کردند، به گرمی فشردیم.

در ادامه چند تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش تقریبی ۱۴۰ هزار میلیارد ریال (۱۴ هزار میلیارد تومان) بین شهرداری و شورای اسلامی شهر با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های مختلف امضا شد که تلاش داریم به‌زودی به قرارداد منجر شود.

۳ تفاهم‌نامه همکاری نیز با اتاق بازرگانی فارس، خانه صنعت و معدن و تجارت و اتاق تعاون شیراز منعقد شد تا با عزم راسخ مجموعه‌های اقتصادی استان در راستای حمایت و جذب سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز تصمیماتی باشد که حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را در کنار مجموعه مدیریت شهری پررنگ تر خواهد کرد.

در حین این رویداد مذاکراتی نیز با هیأت سرمایه‌گذار کشور چین مبنی بر توسعه خطوط ریلی صورت گرفت.

در بخش دوم این رویداد، پنل‌های تخصصی با موضوعات زیر برگزار شد:

۱. مسائل رفتاری سرمایه‌گذاری

۲. قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری

۳. امیدآفرینی و سرمایه اجتماعی مرتبط با سرمایه‌گذاری

حسن ختام دومین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ احداث آکواریوم شیراز، توسعه میدان اول و احداث میدان دوم میوه و تره‌بار خواهد بود که با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذار از کشور ترکیه انجام و به مردم شریف شیراز تقدیم خواهد شد.

امید داریم سال‌های آتی، شکوفایی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مشارکت‌های اقتصادی در کلان‌شهر شیراز باشیم.

انتهای پیام/