کشف حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ
کشف حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ

  جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه دهم تهران بزرگ و فارس، ۵۷ کیلوگرم حشیش کشف شد. سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه دهم تهران بزرگ با […]

 


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه دهم تهران بزرگ و فارس، ۵۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.
سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه دهم تهران بزرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری پژو ۴۰۵ در محور “جیرفت-شیراز” در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو پژو حامل حشیش را شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۵۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.
سردار “ملک‌زاده” با اشاره اینکه قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد قانونی با قاچاقیان مواد مخدر در سال جاری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت دنبال می شود.

انتهای پیام/