برگزاری همایش طلایه داران مهر به ایجاد وحدت و یکدلی بین سلایق مختلف سیاسی می پردازد
برگزاری همایش طلایه داران مهر به ایجاد وحدت و یکدلی بین سلایق مختلف سیاسی می پردازد

استاندار فارس گفت: پیشکسوتان تعلیم و تربیت باید همواره در کنار آموزش و پرورش باشند و راهکارهای رفع موانع و مشکلات را به آموزش و پرورش ارائه کنند. به گزارش پگاه خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در گردهمایی طلایه داران مهر باحضور مدیران کل، معاونان و روسای آموزش و پرورش سراسر فارس از پس از […]

استاندار فارس گفت: پیشکسوتان تعلیم و تربیت باید همواره در کنار آموزش و پرورش باشند و راهکارهای رفع موانع و مشکلات را به آموزش و پرورش ارائه کنند.

به گزارش پگاه خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در گردهمایی طلایه داران مهر باحضور مدیران کل، معاونان و روسای آموزش و پرورش سراسر فارس از پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی، نقش محوریت در جهان را پیدا کردیم و هیچ معادله ای بدون نظر ایران در هیچ جای دنیا صورت نمی گیرد لذا این افتخار را مدیون  مجاهدت های شهدا و ایثارگران هستیم.
استاندار فارس افزود: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد همدلی در جامعه، مثل همیشه آموزش و پرورش گوی سبقت را از سایر دستگاه‌ها ربود و با برگزاری چنین همایشی به ایجاد وحدت و یکدلی بین سلایق مختلف سیاسی پرداخت.
ایمانیه تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که  قوانین حکومتش بر اساس احکام اسلامی و بر اساس قوانین اسلامی تدوین شده است لذا همه برای توسعه آن تلاش کند.
وی براهتمام همه جانبه برای توسعه و پیشرفت جامعه، ادامه داد: آئین اسلام منادی وحدت است البته بداخلاقی های سیاسی امری طبیعی که همواره در جامعه وجود داشته است.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: پیشکسوتان باید همواره در کنار آموزش و پرورش باشند و راهکارهای رفع موانع و مشکلات را به آموزش و پرورش گوشزد کنند.
وی اضافه کرد: متاسفانه در سال های اخیر پرورش را در اولویت قرار ندادیم لذا امروز باید تلاش کنیم تربیت و کیفیت بخشی را در اولویت قرار دهیم.
ایمانیه اذعان کرد: چنان که قرآن کریم تاکید فرموده است، احیای نفس و تربیت یک انسان  به مثابه نجات یک جامعه است.
وی افزود: امروز همه تلاش کنند فرزندانمان را که در معرض انواع هجمه ها قرار گرفته اند نجات دهند.

خاطر نشان می شود: گردهمایی طلایه داران مهر با حضور بیش از ۶۵۰ تن از مدیران کل، معاونان و روسای آموزش و پرورش سراسر استان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/
زرین کلاه