رمز موفقیت آموزش و پرورش فعلی در سایه همدلی و همراهی پیشکسوتان تعلیم و تربیت میسر است
رمز موفقیت آموزش و پرورش فعلی در سایه همدلی و همراهی پیشکسوتان تعلیم و تربیت میسر است

    مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: رمز موفقیت آموزش و پرورش در سایه همدلی و همراهی پیشکسوتان تعلیم و تربیت میسر است لذا ظرفیت های کم نظیری در بین مدیران و روسای ادوار مختلف آموزش و پرورش وجود دارد که می تواند چراغی فرا روی ما در مسیر توسعه و پیشرفت نظام تعلیم […]

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: رمز موفقیت آموزش و پرورش در سایه همدلی و همراهی پیشکسوتان تعلیم و تربیت میسر است لذا ظرفیت های کم نظیری در بین مدیران و روسای ادوار مختلف آموزش و پرورش وجود دارد که می تواند چراغی فرا روی ما در مسیر توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت باشد.
به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در گردهمایی طلایه داران مهر که با حضور مدیران کل، معاونان و روسای آموزش و پرورش سراسر استان از انقلاب اسلامی تا کنون، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز، از شش مدیر فقید آموزش و پرورش سراسر استان و یکصد معلم استان فارسی جان‌باخته در دوران کرونا تقدیر کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن تجلیل از همه دست اندر کاران این گردهمایی، افزود: افتخار داریم که این محفل نورانی و بی بدیل را  در استان فارس و در روز فتح خرمشهر  برگزار می کنیم.
وی ادامه داد: هیچ توان و ظرفیتی بالاتر از ظرفیت پیشکسوتان تعلیم و تربیت نیست که بتوان در مسیر بهبود تعلیم و تربیت از آن بهره مند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به همه طیف ها و نگاه های سیاسی تعلق دارد بنابراین همه باید کمک کنند تا بتوانیم دانش آموزانی در تراز انقلاب و نظام اسلامی تربیت کنیم.
عسکری بیان داشت: در هر کجا که می نگریم آثار  و خدمات ارزنده ای را شاهد هستیم که دستاورد تلاش ها و زحمات مدیران دوره های مختلف آموزش و پرورش  است.
مدیرکل اموزش و پرورش فارس، تقاضا کرد پیشکسوتان تعلیم وترییت، ارتباط خود را آموزش و پرورش قطع نکنند و تجارب ارزنده خود را در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار دهند.
خاطر نشان می شود: گردهمایی طلایه داران مهر با حضور بیش از ۶۵۰ تن از مدیران کل، معاونان و روسای آموزش و پرورش سراسر استان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/
زرین کلاه