ضرب الاجل استاندار برای تامین زمین نخبگان، استادان دانشگاه و شرکت های دانش بنیان
ضرب الاجل استاندار برای تامین زمین نخبگان، استادان دانشگاه و شرکت های دانش بنیان

 ضرب الاجل استاندار فارس، درجلسه شورای مسکن استان با اشاره به ضرورت توجه به تامین زمین برای نخبگان، استادان دانشگاه و شرکت های دانش بنیان گفت: مجموعه راه و شهرسازی و دیگر مجموعه های متولی و دست اندرکار، موظفند که تا ۱۵ خردادماه سال جاری زمین مناسب و مورد نیاز برای ساخت مسکن اعضای هیات […]

 ضرب الاجل استاندار فارس، درجلسه شورای مسکن استان با اشاره به ضرورت توجه به تامین زمین برای نخبگان، استادان دانشگاه و شرکت های دانش بنیان گفت: مجموعه راه و شهرسازی و دیگر مجموعه های متولی و دست اندرکار، موظفند که تا ۱۵ خردادماه سال جاری زمین مناسب و مورد نیاز برای ساخت مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های استان را فراهم کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، جلسه شورای مسکن به ریاست استاندار فارس و سایر مسئولین دستگاه های ذیربط در استانداری فارس برگزار شد.
در این جلسه گزارش پیشرفت تامین مسکن نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در اراضی حسینی الهاشمی و گزارش واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت و خانواده های دارای سه فرزند مورد بررسی قرار گرفت. همچنین تفاهم نامه همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن نیز به امضاء این دستگاه ها رسید.
استاندار فارس، در این جلسه با اشاره به ضرورت توجه به تامین زمین برای نخبگان، استادان دانشگاه و شرکت های دانش بنیان گفت: مجموعه راه و شهرسازی و دیگر مجموعه های متولی و دست اندرکار، موظفند که تا ۱۵ خردادماه سال جاری زمین مناسب و مورد نیاز برای ساخت مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های استان را فراهم کنند.
دکتر ایمانیه با تاکید براینکه، بحث تامین زمین اعضای هیات علمی شامل استاندار، روسای دانشگاه ها، معاونان دانشگاه ها و بستگان آنان نمی‌شود، افزود: بر اساس پایش انجام شده تعداد اعضای هیات علمی و استادان دانشگاه های شیراز، علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی شیراز، مرکز تحقیقات مهندسی مکانیک سازمان فضایی و نخبگان حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر است.
رئیس شورای مسکن استان اظهارکرد: زمینی که بنا است برای این منظور تامین شود باید به میزانی باشد که در آینده بتواند پاسخگوی نیاز استادان دانشگاه و اعضای هیات علمی که جذب دانشگاه ها می‌شوند نیز باشد.
دکتر ایمانیه گفت: زمین مورد نیاز تا ۱۵ خردادماه تامین و به واجدان شرایط اعلام شود تا بتوانند در ادامه، فعالیت اجرایی آن را آغاز کنند.
انتهای پیام/
ابراهیم عباسی