کمیته امداد در زمینه مشاغل دانش بنیان و حمایت ایده های نوین قدم برمیدارد
کمیته امداد در زمینه مشاغل دانش بنیان و حمایت ایده های نوین قدم برمیدارد

  مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در خانواده ی امداد، استعدادهای بی نظیری وجوددارد و ما از ایده های نوین در زمینه مشاغل دانش بنیان حمایت میکنیم. به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی در رویداد معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان و فناور با طرح دستیار فناور همزمان با رویداد ملی ملاصدرا […]

 

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در خانواده ی امداد، استعدادهای بی نظیری وجوددارد و ما از ایده های نوین در زمینه مشاغل دانش بنیان حمایت میکنیم.
به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی در رویداد معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان و فناور با طرح دستیار فناور همزمان با رویداد ملی ملاصدرا ابراز داشت: نهاد مقدس کمیته امداد در عرصه خدمت رسانی به جامعه اسلامی با توجه به هدایت های مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان، از سنوات گذشته به سمت توانمندسازی جامعه هدف خود در زمینه های مختلف گام برداشته است.
وی ادامه داد: پیش تر کمیته امداد به ۵ دهک پایین درآمدی جامعه می توانست در زمینه ایجاد اشتغال خدمت رسانی کند که از امسال و طبق مصوب شورای عالی، می تواند به ۷ دهک پایین درآمدی در این زمینه خدمت رسانی کرده و تسهیلات ارائه دهد.
مدیر کل کمیته امداد فارس اظهارداشت: ممکن است که خانواده های تحت حمایت این نهاد از لحاظ اقتصادی مشکل داشته باشند اما، با تلاش و همت توانستند به درجات بالایی برسند.یکی از همین عزیزان توانسته است ۳اختراع را به ثبت برساند.
موصلی افزود: رویداد دستیار فناور همزمان شده است با رویداد ملی ملاصدرا که این اتفاق را به فال نیک گرفته و تلاش می کنیم از تجربیات شرکت های دانش بنیان نهایت استفاده را ببریم.
مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: امروز در این رویداد بیش از ۱۵۰ دانشجو شرکت کردند که بنا به استعداد و علاقه ی خود به شرکت های دانش بنیان با  ۱۲۰ عنوان شغلی از طرف ۶۰ شرکت دانش بنیان جهت دوره ی کارورزی معرفی می شوند.
وی با بیان این خبر اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم در توسعه ی فرهنگ کار و تلاش و کارهای فناورانه، سهم و نقشی داشته باشیم.
انتهای پیام/