پرچم روابط عمومیها در مقابله با سیاه نمایی دشمن برافراشته است
پرچم روابط عمومیها در مقابله با سیاه نمایی دشمن برافراشته است

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: پرچم روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با سیاه نمایی و تبلیغات گسترده دشمنان همیشه برافراشته است و این سیاه نمایی را در جامعه و افکار عمومی خنثی میکنند. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، افشار دارابی در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در شیراز ابراز داشت: روابط عمومی ها […]

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: پرچم روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با سیاه نمایی و تبلیغات گسترده دشمنان همیشه برافراشته است و این سیاه نمایی را در جامعه و افکار عمومی خنثی میکنند.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، افشار دارابی در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در شیراز ابراز داشت: روابط عمومی ها امروزه با پدیده ای به نام فضای مجازی، جنگ شناختی و جنگ ترکیبی مواجه است، که پیچیدگی این کار را بیشتر کرده است.
وی با اشاره به عصر تکنولوژی و فضای مجازی اظهار داشت: نمیتوانیم با روشهای گذشته در دنیای امروزی با افکار جامعه ارتباط بگیریم و مدیران باید در بحث فضای مجازی و پیشبرد اهداف روابط عمومی سازمان مهارت لازم را داشته باشند.
دارابی افزود: مشارکت،امنیت،رقابت و سلامت چهار مولفه انتخاباتی از فرمایشات مقام معظم رهبری است که روابط عمومی ها باید این چهار اصل را مد نظر داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا اخبار ناامید کننده در جامعه گسترش دهد و امید را از بین ببرد افزود: وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها است که اجازه ندهند این نقشه دشمنان عملی شود.
دارابی با اشاره به تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی ها بیان کرد: روابط عمومیها باید چابک باشند و با ابزار و نیروهای متخصص جایگاه خود را در جامعه توسعه دهند.

وظیفه ما پاسخگویی به رسانه ها است

استاندار فارس گفت: رسانه ها سوال دارند و ما مدیران حق نداریم پاسخگو نباشیم، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پاسخگویی و ارائه عملکرد در رسانه‌ها اقدام کنند.
محمدهادی ایمانیه در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در شیراز با اشاره به وظیفه روابط عمومی ها ابراز داشت: باید در کنار مردم و مراجعه کنندگان سازمان خود باشید و درد دلهای انان را گوش دهید و برای عملکرد بهتر سازمان به مدیران ارشد خود انعکاس دهید.
وی داشتن توانایی، انگیزه، روابط عمومی قوی و هنر را لازمه خصوصیات یک مدیر روابط عمومی دانست و گفت: برگزاری دوره های بازاموزی، کارگاههای اموزشی برای به روز بودن روابط عمومی ها لازم و ضروری است.
ایمانیه با اشاره به اجرای طرح مدیران پاسخگو در استانداری فارس بیان داشت: در این طرح هر هفته یک مدیر در استانداری فارس حاضر و پاسخگوی رسانه‌ها بود که امیدواریم این طرح ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

صدیقه زرین کلاه