حساب ۱۰۰ امام راحل و خیرین مسکن ساز ظرفیت هایی بی بدیل برای تامین مسکن نیازمندان است
حساب ۱۰۰ امام راحل و خیرین مسکن ساز ظرفیت هایی بی بدیل برای تامین مسکن نیازمندان است

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در نشست هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز فارس با بیان اینکه حساب ۱۰۰ امام راحل و خیرین مسکن ساز ظرفیت هایی بی بدیل برای تامین مسکن نیازمندان است،گفت : باید از این ظرفیت ها در راستای تامین مسکن نیازمندان بیش از پیش بهره گیری کرد. به گزارش روابط […]

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در نشست هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز فارس با بیان اینکه حساب ۱۰۰ امام راحل و خیرین مسکن ساز ظرفیت هایی بی بدیل برای تامین مسکن نیازمندان است،گفت : باید از این ظرفیت ها در راستای تامین مسکن نیازمندان بیش از پیش بهره گیری کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، سید علیرضا حمیدی در این نشست با مثبت ارزیابی کردن گزارش عباس خالقداری مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از عملکرد و ساختار انجمن اضافه کرد : در عین حال هنوز جای کار و تلا شبیشتر در انجمن وجود دارد ظرفیت های خیرین در استان فارس در کل کشور کم نظیر و ستودنی است.
حمیدی خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر بنیاد مسکن و انجمن شد و اضافه کرد : شرایطی فراهم شده است که انجمن خیرین مسکن ساز بتوانند با پشتوانه حساب ۱۰۰ و عزم و اراده خیرین گام های بزرگتری در عرصه تامین مسکن نیازمندان بردارد.
مدیر کل بنیاد مسکن ضمن ارائه گزارشی از روند تامین مسکن شهری در بنیاد مسکن گفت : بنیاد مسکن استان فارس در حوزه معاونت مسکن شهری عملکردی درخشان دارد ، طرح نهضت ملی مسکن به عنوان پیشانی اصلی اجرای طرح های مسکن شهری در این استان همچنان پیشتاز است در عملکرد نهضت ملی مسکن تعداد ۱۸ هزار و ۴۵۴واحد زمین تامین و برای ۱۱ هزار و ۵۵۴واحد پروانه اخذ شده است و ۸ هزار و ۸۶۰واحد نیز در حال اجرا می باشد.
حمیدی افزود: همچنین در این حوزه در طرح مسکن مهر ۲۸ هزار و ۱۳۸واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان فارس اتمام و افتتاح شده است. برای ساخت واحد های مسکونی افراد بی بضاعت ومحروم از سال ۸۲تا کنون ۵ هزار و ۵۹۶واحد به اتمام رسیده و ۴ هزار و ۶۳۷واحد نیز در دست اجراست.
عباس خالقداری مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس نیز ضمن تقدیر از همراهی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح های خیر ساز در استان فارس تاکید کرد.

انتهای پیام/