عشایر یکی از بهترین خزاین اصلی ملت است
عشایر یکی از بهترین خزاین اصلی ملت است

فرمانده بسیج عشایری فارس گفت: امام خمینی(ره) در همه بیانات خود از عشایر بعنوان خزاین اصلی ملت نام میبردند. سید محمد شکوهی در گفتگو با خبرنگار پگاه خبر به تشریح برنامه های هفته بسیج عشایری پرداخت و ابراز داشت: همزمان با شروع هفته بسیج عشایری میثاق با ولایت انجام گرفت که در این میثاق نخبگان […]

فرمانده بسیج عشایری فارس گفت: امام خمینی(ره) در همه بیانات خود از عشایر بعنوان خزاین اصلی ملت نام میبردند.
سید محمد شکوهی در گفتگو با خبرنگار پگاه خبر به تشریح برنامه های هفته بسیج عشایری پرداخت و ابراز داشت: همزمان با شروع هفته بسیج عشایری میثاق با ولایت انجام گرفت که در این میثاق نخبگان عشایر،معتمدین و سران عشایر با امام جمعه شیراز دیدار داشتند.
وی با اشاره به نقش پایگاههای بسیج عشایری در بین عشایر اظهارداشت: این پایگاهها نقش مهمی در جذب جوانان عشایر دارند و بهمین منظور همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج مقاومت عشایری انجام گرفت.
فرمانده بسیج عشایری فارس ادامه داد:
عشایرقیور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ و همچنین با لباس عشایری در میعاد گاه های نماز جمعه در سراسر استان فارس به ویژه در شهر شیراز حضور یافتند.
شکوهی به انجام یادواره شهدای عشایری طایفه ششبلوکی ،تجلیل از گروههای جهادی برتر در فراشبند، رزمایش وخدمت رسانی گروه های جهادی نیز اشاره کرد.
وی بیان داشت: میز خدمت با حضور مسئولین استانی وادارات عشایری در مناطق عشایری شهرستان سرچهان برگزار شد.
فرمانده بسیج عشایری فارس خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی جوان، جمعیت و فرزند آوری (جهاد تبین) ؛ همایش سران ایلات وتجلیل از نخبگان  یکم خرداد ماه در فسا و برنامه های عمومی غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا درحوزه های عشایری دوم خرداد ماه اجرا میشود.


انتهای پیام/
محمدرضا ایزدی