عامل تغییر مدیران فارس ضعف مدیریت است
عامل تغییر مدیران فارس ضعف مدیریت است

استاندار فارس گفت: به دلیل عملکرد ضعیف برخی از مدیران استان در چندماه اینده ۱۰تا ۱۵مدیر تغییر میکنند که این ملاک تغییر مدیران ضعف مدیریتی است و هیچکدام مشکلات مالی و اخلاقی ندارند و البته طرف دیگر این تغییرات وزارت خانه یا سازمان مربوطه است. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع […]

استاندار فارس گفت: به دلیل عملکرد ضعیف برخی از مدیران استان در چندماه اینده ۱۰تا ۱۵مدیر تغییر میکنند که این ملاک تغییر مدیران ضعف مدیریتی است و هیچکدام مشکلات مالی و اخلاقی ندارند و البته طرف دیگر این تغییرات وزارت خانه یا سازمان مربوطه است.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعویق سفر ریاست جمهوری به استان فارس ابراز داشت: سفرهای ریاست جمهوری در دور اول بر این ملاک بود که هر دو هفته انجام شود اما در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری هنوز ملاک مشخص نشده است که طبق روال قبل  وارد استانها شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از ٩٩ درصد از منابع اعتبارات سفر ریاست جمهوری به فارس در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در بسیاری از شهرستانها کمتر از ۶۵درصد مصوبات سفر رئیس جمهور پیشرفت فیزیکی داشته است و ما برای همین امر به شهرستانها سفر میکنیم.
ایمانیه در ادامه افزود: استان فارس در طرح نهضت ملی مسکن در تامین زمین رتبه برتر را داراست و درعین حال در عدم تخصیص زمین نیز در کشور در جایگاه نخست قرار دارد.
استاندار فارس ادامه داد: از ۲۴۰هزار سهم‌مسکن فارس ۱۳۶هزار نفر واجد شرایط هستند که تامین زمین شهرستانهای کمتر از۵۰هزارنفر به استان محول شده است و توانسته ایم این امر را تامین کنیم.
وی با اشاره به تامین زمین شهرستانهای بالای ۵۰هزار نفر توسط شورای عالی بیان داشت: شهرستان‌های شیراز، مرودشت،فسا و جهرم در نوبت تایید این شورا هستند.
نماینده عالی دولت در فارس بیان داشت: کار توسعه و تجهیز موزه قرآنی در حرم مطهر آغاز به کار کرده است.
ایمانیه عنوان داشت: حفظ بافت تاریخی و میراث فرهنگی برای ما ارزشمند است و تلاشمان براین است که تعدادی از این خانه ها بازسازی شوند و در اختیار هنرمندان و کارهای فرهنگی قرار گیرد.
وی با بیان وضعیت راه آهن اقلید_ یزد گفت: با توجه به مشکلات ایمنی که در مسیر ریلی وجود دارد و به شرط تامین ۳۰۰میلیارد تومان دیگر برای رفع این مشکلات توسط سازمان برنامه و بودجه امیدواریم در سال جاری به بهره برداری برسد.
نماینده عالی دولت در فارس درمورد قطعی برق خاطرنشان کرد: قطع برق خانگی در دستور کار دولت نیست ولی برای کاهش فشار، برق صنایع و کشاورزی زمان بندی خواهد شد که نسبت به سال قبل وضعیت بهتری داریم.

انتهای پیام/صدیقه زرین کلاه