۹۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به فارس تخصیص یافته است
۹۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به فارس تخصیص یافته است

وزیر کشور گفت: حدود ۹۹ درصد از منابع پروژه های سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان فارس تامین شده است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر احمد وحیدی، شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به استان فارس گفت: در حوزه تسهیلات نیز نزدیک به ۲۰۰ […]

وزیر کشور گفت: حدود ۹۹ درصد از منابع پروژه های سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان فارس تامین شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر احمد وحیدی، شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به استان فارس گفت: در حوزه تسهیلات نیز نزدیک به ۲۰۰ درصد یعنی ۲ برابر تسهیلات پیش بینی شده تخصیص یافته است.
دکتر وحیدی ادامه داد: در سفر امروز به استان فارس با مرور مصوبات سفر رئیس جمهور و روند اجرای آنها به این نکته پی بردیم که این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردارند.
او اظهار داشت: ۵۷ درصد از مجموع پروژه‌های سفر رئیس جمهور به این استان یا به اتمام رسیده یا پیشرفت حدود ۹۰ درصد دارد و مابقی نیز در حال اجرا است.

وزیر کشور، با اشاره به بازدید خود از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان نیز گفت: این پروژه در ذات خود یک پروژه بسیار ارزشمند است که هم در حوزه کاهش ترافیک و هم در بحث کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن می تواند بسیار موثر باشد.
دکتر وحیدی افزود: قطعا با افتتاح این پروژه گشایش خوبی در سفرهای بین استانی در این منطقه ایجاد خواهد شد.
وی، در خصوص پروژه باغ شهر اهل بیت شهر صدرا نیز گفت: در بازدید از این پروژه برخی از مشکلات و مسائل قانونی آن مورد بررسی قرار گرفت که حل و فصل این مشکلات را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر کشور، در خصوص اجلاس روسای دانشگاه ها در شیراز نیز گفت: اجلاس روسای دانشگاه ها که امروز فرصت حضور در اجلاس شیراز فراهم شد همواره می تواند در جهت توسعه و پیشرفت کشور و به ویژه با توجه به موضوعات خاص هر استان موثر باشد و آثار ارزشمندی به دنبال داشته باشد.
سردار وحیدی گفت: در سفر امروز به استان فارس با حضور در شهرستان کازرون سلسله پروژه هایی در حوزه آب، راه و پتروشیمی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مسائل مرتبط با این پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شود.