در ماه مبارک رمضان بیش از ۱میلیون بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد
در ماه مبارک رمضان بیش از ۱میلیون بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده با همت خیرین استان بین نیازمندان توزیع شد. به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی، با اشاره به مشارکت خوب خیرین استان و همکاری و همیاری آنان در تمامی پویش ها، اظهار داشت: […]

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده با همت خیرین استان بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی، با اشاره به مشارکت خوب خیرین استان و همکاری و همیاری آنان در تمامی پویش ها، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال ۸۵۵ هزار و ۷۷۶ پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۶۷ میلیارد تومان توسط خیرین استان در ۷۰۰ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.
وی یادآور شد: همچنین در این طرح، تعداد ۸۰ هزار و ۹۸۵ بسته غذایی نیز با ارزشی بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان با همکاری نیک اندیشان تهیه و توزیع شد.
مدیر کل امداد فارس با اشاره به طرح افطاری ساده افزود: تعداد ۷۷۲ هزار و ۱۴۳ افطاری ساده در قالب بسته های غذایی و با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
به گفته موصلی بخش بیشتری از این مشارکت در ۴۳۷ مرکر نیکوکاری که توسط خود مردم اداره می شود؛ انجام شده است.

انتهای پیام/