دیدار شهردار منطقه دو و همکاران با فرمانده ارشد آجا در استان فارس همزمان با گرامیداشت روز ارتش 
دیدار شهردار منطقه دو و همکاران با فرمانده ارشد آجا در استان فارس همزمان با گرامیداشت روز ارتش 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، همزمان با گرامیداشت روز ارتش، دکتر محمد تولایی شیرازی، شهردار منطقه دو بهمراه معاونین و مسئولین با امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس دیدار کردند. دکتر محمد تولایی شیرازی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت های بزرگ مردان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، همزمان با گرامیداشت روز ارتش، دکتر محمد تولایی شیرازی، شهردار منطقه دو بهمراه معاونین و مسئولین با امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس دیدار کردند.

دکتر محمد تولایی شیرازی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت های بزرگ مردان ارتش این روز را به فرمانده و کلیه پرسنل ارتش تبریک عرض نموده،  و بیان داشت که : ۲۹ فروردین ماه، تداعی گر آزاد مردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و عنایت ویژه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر و همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان در کف اخلاص نهادند . برای کلیه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون در سایه الطاف الهی و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و کیان مرزوبوم جمهوری اسلامی خواستار شد.

در ادامه این دیدار پیرامون موضوعات فی ما بین ارتش و شهرداری منطقه دو با هدف حل برخی مشکلات شهری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان بحث و گفت و گو شد.

در پایان با اهدائ لوح یادبود از امیر ابوالقاسم رضایی توسط شهردار منطقه دو تقدیر و تجلیل بعمل آمد.