مشکلات قضایی و حقوقی نمازگزاران مسجدالرسول شیراز بررسی شد
مشکلات قضایی و حقوقی نمازگزاران مسجدالرسول شیراز بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان فارس همزمان با نوزدهمین روز از ماه رمضان و در آستانه شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در دیدار مردمی خود ضمن برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به درخواست های مردمی نمازگزاران مسجدالرسول شیراز به استماع مشکلات و بررسی پرونده های قضایی ۳۰تن از مراجعین پرداخت. به گزارش پگاه خبر، حجت […]

رئیس کل دادگستری استان فارس همزمان با نوزدهمین روز از ماه رمضان و در آستانه شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در دیدار مردمی خود ضمن برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به درخواست های مردمی نمازگزاران مسجدالرسول شیراز به استماع مشکلات و بررسی پرونده های قضایی ۳۰تن از مراجعین پرداخت.

به گزارش پگاه خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی به همراه معاونین قضایی،در دیدار مردمی خود به درخواست های ۳۰تن از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی و نمازگزاران را بررسی و در راستای ارشاد و رفع مشکلات آنان دستوراتی برابر قانون صادر کردند.
وی  به برنامه های ملاقات های عمومی و دیدارهای چهره به چهره هفتگی و مداوم مسئولان قضایی در مرکز استان و حوزه های قضایی اشاره کرد و افزود: تلاش کرده ایم تا در خدمت رسانی قضایی به همه اقشار مردم و تکریم مراجعان مانعی ایجاد نشود لذا برنامه های دیدارهای عمومی در طول هفته برقرار است.
رئیس کل دادگستری استان فارس تأکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات مردم می باشیم؛ لذا در همین راستا تلاش کرده ایم تا با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و مکان های عمومی زمینه دسترسی مردم به مقامات مسئول قضایی در استان را تسهیل نماییم.

وی با اشاره به این که رسیدگی به مشکلات مردم همواره در دستور کار مجموعه قضایی فارس قرار دارد افزود: هدف ما این است که در عمل ثابت نماییم در هر مقام و مسندی وظیفه رسیدگی به درخواست های مردم در چارچوب قانون را برعهده داریم.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی برنامه های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان خواند و خاطر نشان کرد: طی دستورالعمل ویژه ای همه رؤسای حوزه های قضایی و دادستان های عمومی و انقلاب در سراسر استان بخصوص در ایام ماه رمضان مقید به اجرای منظم دیدارهای مردمی شده اند.
گفتنی است علاوه بر دیدارهای مردمی که به صورت هفتگی در دادگستری استان فارس برگزار می شود دیدار های مردمی دیگری نیز به صورت ویژه در مساجد شیراز و بقاع متبرکه، نمازجمعه و مکان های عمومی با حضور تمامی معاونین دادگستری استان،اعضای شورای قضایی و سرپرستان مجتمع های قضایی و مدیران و مسئولان دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در استان فارس در راستای رسیدگی به درخواست های مراجعین برگزار می شود.