انجام ۱۰ هزار خدمت عمرانی برای مددجویان فارس در سالی که گذشت
انجام ۱۰ هزار خدمت عمرانی برای مددجویان فارس در سالی که گذشت

مدیرکل امداد فارس گفت: در سال گذشته ۱۰۵۸۹ خدمت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویی در فارس انجام شده است. به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی،  از خرید، تعمیر و احداث ۱۰ هزار و ۵۸۹ واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در سال گذشته خبر داد […]


مدیرکل امداد فارس گفت: در سال گذشته ۱۰۵۸۹ خدمت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویی در فارس انجام شده است.

به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی،  از خرید، تعمیر و احداث ۱۰ هزار و ۵۸۹ واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: نداشتن مسکن مناسب و مقاوم از مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت این نهاد است که با رفع آن می تواند در توانمندسازی خانواده ها نقش بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: سال گذشته ۱۲۱ واحد مسکن روستایی و شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است.همچنین ۳۳۴۸ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.
مدیرکل امداد فارس یادآور شد: سال گذشته ۴۲۴۸ واحد مسکن روستایی و شهری احداث و در جریان تکمیل قرار گرفت که در ۱۴ اسفندماه و به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد مقدس، ۲۱۷۲ از این واحدها افتتاح و به بهره برداری رسید.

موصلی در پایان افزود: در طرح نهضت ملی مسکن به تعداد ۲۸۷۲ خانوار تحت حمایت به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

انتهای پیام/