۲۰۴میلیارد تومان سهم حمایت حامیان کمیته امداد فارس از فرزندان معنوی
۲۰۴میلیارد تومان سهم حمایت حامیان کمیته امداد فارس از فرزندان معنوی

مدیرکل امداد فارس گفت: سال گذشته حامیان استان مبلغی بالغ بر ۲۰۴ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند. به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی با بیان اینکه برقراری عدالت نسبی بین کودکان تحت حمایت در دریافت مبالغ واریزی حامیان از جمله برنامه های مهمی است که در واحد اکرام این نهاد دنبال می […]

مدیرکل امداد فارس گفت: سال گذشته حامیان استان مبلغی بالغ بر ۲۰۴ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی با بیان اینکه برقراری عدالت نسبی بین کودکان تحت حمایت در دریافت مبالغ واریزی حامیان از جمله برنامه های مهمی است که در واحد اکرام این نهاد دنبال می شود؛ اظهارداشت:  از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون، کمیته امداد فارس با تلاش همکاران واحد اکرام و همراهی خوب خیرین، موفق به جذب ۲۳۹۰ حامی جدید شده است.
وی  افزود: در مدت مذکور حامیان جدید برای ۲۳۳۷ فرزند معنوی خود مبلغ ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کردند.
مدیرکل کمیته امداد در ادامه ابراز داشت:  در حال حاضر ۳۰ هزار و ۳۷۷ فرزند معنوی در استان از حمایت ۱۲۷ هزار و ۶۹۵ حامی بهره مند می شوند که ۹۸۱۳ نفر از آنان از ایتام و مابقی از محسنین هستند.

موصلی با تشکر از حامیان و همراهان همیشگی کمیته امداد بیان داشت: سال گذشته حامیان استان مبلغی بالغ بر ۲۰۴ میلیارد تومان با سرانه پرداختی ماهانه ۶۷۰ هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که از حضور و همراهی این عزیزان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام