اعطای ۱۵ هزار تسهیلات  به مددجویان و افراد واجد شرایط
اعطای ۱۵ هزار تسهیلات  به مددجویان و افراد واجد شرایط

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس با اعلام اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۱۵ هزار فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی به افراد واجد شرایط پرداخت شده است. پرداخت ۱۱ هزار و ۲۳۳ فقره […]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس با اعلام اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۱۵ هزار فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی به افراد واجد شرایط پرداخت شده است. پرداخت ۱۱ هزار و ۲۳۳ فقره تسهیلات حمایتی ، اشتغال ۱۹۴۴ فقره ، مسکن و خدمات عمرانی ۴۰۳۹ فقره از جمله این تسهیلات بوده است.

عبدالرضا صالحی اضافه کرد: در زمینه درمان ۷۸۲ فقره ، فرهنگی ۳۸۲ فقره به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است. همچنین ۱۳۲۴ فقره تسهیلات نیز از محل منابع و سپرده ویژه خیرین پرداخت شده است.
وی ادامه داد: سپرده گذاری خیّرین در صندوق امداد ولایت استان در ۱۱ ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال، رشدی ۲۰۵ درصدی داشته است
مدیر امور شعب استان فارس افزود: با عنایت به اینکه پرداخت وام های قرض الحسنه ثواب چندین برابر پرداخت های بلاعوض دارد و هم چنین محدود بودن اعتبارات مالی، نیکوکاران محترم استان می توانند با سپرده گذاری و عقد تفاهم نامه از طرح هم افزایی برخوردار شوند ؛ در این طرح خیّرین می توانند معادل مبلغ سپرده گذاری خود در این صندوق اعتبار دریافت نموده و با وجوه دوبرابری خود نسبت به رفع مشکلات نیازمندان اقدام نمایند.

وی در پایان اضافه کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت در سرفصل های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان، احداث مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمانی و فرهنگی در حال پرداخت می باشد و از ابتدای سال جاری نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد ریال در قالب ۱۵ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت کمیته امداد ارائه شده است.

انتهای پیام