فرمانداران  موظف به برگزاری میز خدمت در مساجدو رفع مشکلات مردم هستند
فرمانداران  موظف به برگزاری میز خدمت در مساجدو رفع مشکلات مردم هستند

استاندار فارس گفت: توسعه مساجد در بخش سخت‌افزاری با حمایت دولت و مسئولان اجرایی استان انجام می‌شود، و درحال تدبیر احیای موقوفه‌ای با عنوان موقوفه عمران و مساجد هستیم که نقش موثری در تامین اعتبارات مالی مساجدخواهد داشت. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد […]

استاندار فارس گفت: توسعه مساجد در بخش سخت‌افزاری با حمایت دولت و مسئولان اجرایی استان انجام می‌شود، و درحال تدبیر احیای موقوفه‌ای با عنوان موقوفه عمران و مساجد هستیم که نقش موثری در تامین اعتبارات مالی مساجدخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شیراز ابراز داشت: احداث خانه عالم در مساجد را بطور جدی پیگیری می کنیم؛ اگر در مساجد نمازهای جماعت به دلیل عدم وجود امام جماعت برگزار نشود، موضوع خوبی نیست و باید امکان حضور ائمه جماعات در تمام مساجد استان فراهم شود.

وی ادامه داد: حضور امام جماعت در موفقیت طرح محله محوری و ایجاد تبادل نظر با نوجوانان و جوانان و مردم محله تاثیر بسزایی دارد.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم ایجاد میز خدمت در مساجد عنوان کرد: از تمام فرمانداران خواستار برگزاری میز خدمت در مساجد شده ایم تا مردم بدانند مسجد کانونی است که می‌تواند مشکلات آنها را حل کند.

انتهای پیام

خبرنگار صدیقه زرین کلاه