هرروز،عید دیگر است
هرروز،عید دیگر است

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر  از برگزاری جشن نیکوکاری امسال در ۵۸ پایگاه امدادی و معابر،۱۰۰ پایگاه سیار،  ۴۳۰ مرکز نیکوکاری، ۸۰۰۰ مدرسه و از طریق درگاه های اینترنتی داد. مرتضی موصلی ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت […]

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر  از برگزاری جشن نیکوکاری امسال در ۵۸ پایگاه امدادی و معابر،۱۰۰ پایگاه سیار،  ۴۳۰ مرکز نیکوکاری، ۸۰۰۰ مدرسه و از طریق درگاه های اینترنتی داد.
مرتضی موصلی ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار ” هر روز عید دیگر است” همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می شود، افزود: این آیین امسال همزمان با سراسر کشور در ۸۰۰۰ مدرسه، ۵۸ پایگاه امدادی و معابر، ۱۰۰ پایگاه سیار و همراه ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان برگزار می شود.
موصلی ابراز داشت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR ، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است.کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
او متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت    ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶   و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد.

انتهای پیام/پگاه خبر