نمایشگاه مدو لباس ایرانی اسلامی در شیرازبرگزار می گردد
نمایشگاه مدو لباس ایرانی اسلامی در شیرازبرگزار می گردد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:
نمایشگاه مد و لباس شیراز از تاریخ ۶تا ۸اسفند با حمایت استانداری فارس و شهرداری، موسسه شهر راز و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هتل همای شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:
نمایشگاه مد و لباس شیراز از تاریخ ۶تا ۸اسفند با حمایت استانداری فارس و شهرداری، موسسه شهر راز و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هتل همای شیراز برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار پگاه خبر،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشست خبری بمنظور اطلاع رسانی این رویداد گفت:با ارائه پوشاک ارزان، عفیفانه و در دسترس زمینه آشنایی مردم شهر شیراز و فارس با برندهای مطرح حوزه مد و لباس فراهم میشود.
قانعی با اشاره به تنوع انواع پوشاک در بین اقوامهای ایرانی ابراز داشت: تنوع پوشاک در بین اقوامهای مختلف کشور انقدر وسیع است که یکسان سازی در دوره های مختلف به نتیجه ای نرسیده و کمتر جامعه‌ای از این موضوع برخوردار است.
وی بااشاره به اینکه این نمایشگاه بهترین فرصت برای جمع شدن طراحها و افراد صاحب برند در کنار یکدیگر است افزود: این فضا فرصت مناسبی برای ارتباط طراحان با تولیدکنندگان است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به بحث تبلیغات گفت: از ظرفیت‌های صداوسیما،شهرداری و رسانه های خبری برای اطلاع رسانی استفاده کردیم و امیدواریم بتوانیم استقبال مردم رو پیش رو داشته باشیم.
*نمایشگاه با حضور۱۲۰ فعال حوزه صنعت پوشاک و مد و لباس برگزار خواهد شد.
مدیر موسسه فرهنگی و هنری شهر راز و مسئول برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۲۰برند معتبر حوزه مد و لباس از سراسر کشور برگزار می‌شود که ۴۰درصد طراحان حاضر در این نمایشگاه از استان فارس و شیراز هستند.
محمد حسین شاکری زاده با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه ابراز داشت: حمایت از طراحان ایرانی و تولیدکنندگان پوشاک کشور یکی از اهداف مهم این رویداد است.
وی ادامه داد: جایگزین کردن الگوها و لباسهای ایرانی و دینی در جایگزینی طرحهای وارداتی از اهداف دیگر است.
شاکری زاده با بیان اینکه امیدواریم شاهد جشن حضور طراحان لباس باشیم اظهار داشت: پس از سالها بدلیل عدم برگزاری نمایشگاه امسال شاهد چنین رویداد بزرگی در عرصه مدو لباس هستیم و از انجاییکه بانوان مخاطبان اصلی این حوزه هستند سعی شده در طراحی لباسها سلیقه همه مخاطبان را در نظر بگیرد.
مسئول و مجری برگزاری این نمایشگاه به اجرای کارگاههای جانبی و اموزشی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های مشاوره با هدف ایجاد ارتباط دو سویه بین تولید کنندگان و طراحان برگزار می‌شود تا طراحان بتوانند مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشند.
وی عنوان کرد: جلسات مشاوره‌ای و کارگاه‌هایی آموزشی مختلفی در نظر گرفته شده که امیدواریم با حمایت و استقبال مردم و اقشار مختلف جامعه روبه رو شود.
*استقبال بانوان فارسی از این نمایشگاه باعث شگفتی بود
دبیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به حضور فعال بانوان طراح لباس در شیراز گفت: ابتدا قرار بود از استانهای بسیاری در این نمایشگاه استفاده کنیم ولی بدلیل استقبال بانوان موفق شیرازی در این حوزه حدود ۴۰عرفه متعلق به بانوان فارس و شیراز است.
فاطمه بشیری ادامه داد: نمایشگاه مدو لباس ازتاریخ ششم تا هشتم اسفندماه در هتل هما شیراز با حضور ۱۲۰ طراح و تولید کننده پوشاک برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی با عنوان اینکه محوریت این نمایشگاه عرضه پوشاک عفیفانه و فاخر ویژه بانوان است، ادامه داد:
در برنامه های جانبی این رویداد چادرهای عربی و کارمندی با عنوان نذر حجاب با قیمت کارخانه به بازدید کنندگان عرضه می‌شود.
بشیری گفت: برندهای معتبری از تهران،قم،اصفهان،شیراز و مشهد در حوزه طراحی و تولید در این نمایشگاه حضور دارند.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، در ادامه این نشست از پوسترنمایشگاه مدو لباس ایرانی اسلامی رونمایی شد.
خبرنگار پگاه خبر/صدیقه زرین کلاه