توانمندی بالای استان فارس در زمینه تولید دارو
توانمندی بالای استان فارس در زمینه تولید دارو

به گزارش پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه دشمنان همچنان به تحریم دارو و تجهیزات پزشکی علیه کشور ما اقدام می‌کنند گفت: برای خروج از این گونه مشکلات تنها راه حل تولید محصولات داخلی با تکیه بر دانش بومی است. عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: با تمرکز زدایی می‌توان روند […]

به گزارش پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه دشمنان همچنان به تحریم دارو و تجهیزات پزشکی علیه کشور ما اقدام می‌کنند گفت: برای خروج از این گونه مشکلات تنها راه حل تولید محصولات داخلی با تکیه بر دانش بومی است.

توانمندی بالای استان فارس در زمینه تولید دارو

استاندار فارس گفت: با تمرکز زدایی می‌توان روند تولید دارو در کشور را سرعت بخشید و فارس نیز توانمندی ویژه‌ای در تولید دارو دارند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: با تمرکز زدایی می‌توان روند تولید دارو در استان و کشور را سرعت بخشید این در حالی است که فارس و برخی از استان‌های کشور توانمندی ویژه‌ای در تولید دارو دارند از این رو می‌توان با تکیه بر دانش و نظارت بر روند تولید دارو مشکلات در این بخش را برطرف کرد.

ایمانیه تاکید کرد: اگر سازمان غذا و دارو به نیرو‌های توانمند استان فارس اعتماد کند شاهد خواهیم بود که نیرو‌های توانمند استان فارس می‌توانند دارو‌های مورد نیاز کشور را با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد‌های لازم در این بخش تولید کنند.
به گفته استاندار فارس منطقه ویژه اقتصادی شیراز مکانی مناسب برای حضور سرمایه گذاران است که تمایل به سرمایه گذاری در بخش سلامت هستند./ ناصر اشرف