مهاجرت سعید مصفا از شهرداری به منطقه ویژه اقتصادی
مهاجرت سعید مصفا از شهرداری به منطقه ویژه اقتصادی

طی مراسمی، مهندس سعید مصفا بعنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، معرفی شد.

 

طی مراسمی، مهندس سعید مصفا بعنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، معرفی شد.

به گزارش پگاه خبر ، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس یکشنبه ۲۷ آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز، با بیان اینکه متاسفانه ظرفیت‌های مالی مناسب برای اقدامات اقتصادی بزرگ در استان وجود ندارد، گفت: در تلاشیم تا با راه‌اندازی شرکت‌های وابسته به هلدینگ توسعه صنایع و صادرات فارس بتوانیم بخش قابل توجهی از زیر ساخت‌های لازم را ایجاد کنیم.

ساسان مبینی دهکردی با اشاره به حضور مدیران عامل  واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: بی شک شما صنعتگران به عنوان سفیران اقتصاد و تولید به خوبی با شرایط و وضعیت اقتصادی و مالی کشور آشنا هستید و این واقعیفت را هم باید پذیرفت که شرایط کنونی مطلوب نیست.

مشاور مالی و اقتصادی استاندار فارس با اشاره به اینکه عدم مدیریت صحیح این اتفاقات عوارض و پیامدهای نامطلوبی دارد، ادامه داد: قطعا در این شرایط نقش سازمان‌های توسعه گر و تسهیل گر در رونق اقتصاد به خوبی مشخص و برجسته است.

وی  شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس را یکی از شرکت های تسهیل گر در فراهم کردن زیر ساخت های اقتصاد و تولید برشمرد و افزود: در نهایت این مهم باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال و در نهایت منجر به تقویت عرضه و انگیزه سرمایه گذاری می شود که این مهم می‌تواند حلقه اقتصاد قوی تر و فزاینده تر شود.

مبینی همچنین با اشاره به اینکه طبق آمارها منطقه ویژه اقتصادی شیراز یکی از مناطق موفق در سطح کشور به شمار می‌رود، بیان کرد: بی شک تقویت و مدیریت صحیح این سازمان‌ها به کشور کمک می‌کند تا کشور بتواند از این وضعیت و دوران گذار به خوبی عبور کند و شرایط اقتصادی کشور را مطلوب تر می کند.

وی به سوابق درخشان سعید مصفا مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز اشاره کرد و ادامه داد: آقای مصفا به عنوان یکی از افراد خبره و زبده در حوزه اقتصادی و مالی تجربه‌های موفق و ارزشمندی در حوزه مالی شهرداری شیراز، سرپرست شهرداری کلانشهر شیراز و ….. را دارد که حضور وی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز می تواند توسعه و رونق را پیش از پیش در این منطقه ایجاد کند.

تمام اراضی منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارای سند تک برگ هستند

 

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم در ادامه این مراسم گفت: از تمام افراد برای اعتماد به بنده تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم اقدامات ارزنده‌ای را برای توسعه، رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام دهم.

سعید مصفا از تمام افرادی که نقش توسعه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارند تقاضا کرد تا با صداقت فراوان طبق برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و در چارچوب دستورالعمل‌ها و مقررات حاکم بر منطقه ویژه اقدامات خود را انجام دهند.

مصفا با بیان اینکه همه شرکت‌های گروه و تابعه باید در مسیر پیشرفت و رونق هدایت شوند، افزود: رونق شهر سلامت به عنوان پتانسیل بزرگ برای فارس و شیراز از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.