برداشت مکانیزه و تحلیل هوشمند اطلاعات معابر شهر شیراز
برداشت مکانیزه و تحلیل هوشمند اطلاعات معابر شهر شیراز

به گزارش پگاه خبر؛سلطانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز، با اعلام این خبر گفت : نگه داری از معابر شهری با استفاده از ابزار های نوین باعث می شود روش نگه داری معابر به صورت مناسب تر و با هزینه کمتر انجام شود . وی در ادامه […]

به گزارش پگاه خبر؛سلطانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز، با اعلام این خبر گفت : نگه داری از معابر شهری با استفاده از ابزار های نوین باعث می شود روش نگه داری معابر به صورت مناسب تر و با هزینه کمتر انجام شود .

وی در ادامه به مزایای برداشت و ارزیابی معابر به صورت مکانیزه اشاره کرد و گفت : افزایش دقت در شناخت عیوب آسفالت، امکان بودجه ریزی صحیح در خصوص آسفالت مورد نیاز سطح معابر شهر، سر عت و تسریع در شناسایی ایرادات فنی معابر، پیش بینی عمر آسفالت ، اولویت بندی دقیق امور بهسازی را فراهم خواهد کرد .

علی اکبر سلطانی عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت : خروجی اطلاعات مربوط به برداشت، مکانیزه انجام و تحلیل خواهد شد و بر روی سامانه ثبت و توسط مدیران شهرداری شیراز به راحتی و آسانی قابل ارزیابی و بهره برداری خواهد بود و اجرای هرگونه عملیات بهسازی و مرمت دقیقا بر اساس نوع میزان و آسیب وارده صورت خواهد گرفت .

سلطانی ادامه داد : پایش و مکانیزه و بهره گیری از سیستم روسازی معابر بر ارزیابی کار آمد و موثر وضعیت موجود روسازی در شبکه معابر و اولویت بندی دقیق ترمیم و بازسازی روکش آسفالت ، بهترین رو ش را فراهم می کند .

وی اظهار داشت : در همین راستا جهت همکاری و تعامل فی ما بین شورای اسلامی شهر شیراز، جلسه ای مشترک با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد و پیرامون مباحث ارزیابی وضعیت معابر شهری و همکاری شورا و شهرداری با شرکت مذکور ، بحث و تبادل نظر شدو مقرر گردید معاونت فنی و عمرانی شهرداری جهت پیگیری و قرارداد با شرکت مذکور اقدامات لازم را صورت دهد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برداشت