پرداخت الکترونیک تاکسی حرکت به سمت تحقق شهر هوشمند است
پرداخت الکترونیک تاکسی حرکت به سمت تحقق شهر هوشمند است

به گزارش پگاه خبر؛اجرای طرح های مدیریت هوشمند حمل و نقل و ترافیک در دستور کار شورای ششم قرار دارد. مصطفی کیان رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت : هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان بخشی از فاز نخست طرح کیف پول و بلیت شهروندی با شرکت راهبرد هوشمندشهر […]

به گزارش پگاه خبر؛اجرای طرح های مدیریت هوشمند حمل و نقل و ترافیک در دستور کار شورای ششم قرار دارد.

مصطفی کیان رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت : هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان بخشی از فاز نخست طرح کیف پول و بلیت شهروندی با شرکت راهبرد هوشمندشهر است.

وی در ادامه افزود : محوریت این بخش از قرارداد سرعت بخشیدن و سهولت پرداخت کرایه در ناوگان تاکسی درون شهری شیراز از طریق سامانه و نشان پرداخت QR COde است که در کوتاه ترین پروسه زمانی از سوی شهرداری شیراز اجرایی خواهد شد .

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت : این قرارداد در راستای تحقق شهر هوشمند منعقد شده است که بخشی از طرح بزرگ هوشمند سازی کلان شهر شیراز در همه حوزه ها خواهد بود.

ناوگان تاکسیرانی کلان شهر شیراز به سیستم پرداخت الکترونیک “QR code” مجهز می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از تجهیز سیستم ناوگان تاکسیرانی کلان شهر شیراز به سیستم سامانه پرداخت الکترونیک “QR code” خبر داد.

هادی شه دوست شیرازی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی بدون نیاز به پول نقد و به صورت رایگان برای شهروندان و رانندگان ناوگان تاکسیرانی فراهم می شود، اظهار داشت : با اجرای این طرح مسافران تاکسی می‌توانند کرایه خود را بدون دغدغه داشتن پول نقد یا پول خرد از طریق اسکن‌ بارکد (QR) نصب‌شده در داخل تاکسی پرداخت نمایند.

وی افزود: بزودی این سامانه بر روی تاکسی های شیراز نصب و در اختیار رانندگان و تاکسیرانان قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه این طرح بخشی از زیرساخت شهر هوشمند در کلان شهر شیراز است، تصریح کرد : این طرح با هدف افزایش سرعت و سهولت ارائه خدمات ناوگان تاکسیرانی، رضایتمندی مسافرین و پرداخت آنلاین کرایه انجام می شود.

مجری طرح سامانه پرداخت الکترونیک تاکسی و مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر با بیان اینکه این طرح حرکت به سمت تحقق شهر هوشمند است، اظهار داشت : همه توان فنی و تخصصی شرکت، برای ایجاد زیر ساخت شهر هوشمند بویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک کلان شهر شیراز را به کار خواهیم بست.

حسام حبیب الله خاطر نشان کرد : تلاش خواهیم کرد در کوتاهترین زمان این طرح را اجرا و به مردم فهیم شیراز تقدیم نماییم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پرداخت الکترونیک