اولین ثمره‌اردوهای جهادی_درمانی، درمان مردم است
اولین ثمره‌اردوهای جهادی_درمانی، درمان مردم است

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه،استاندار فارس،اولین ثمره‌اردوهای جهادی_درمانی را، درمان مردم عنوان کرد و گفت:در این اردوها درمان مردم، با بالاترین کیفیت و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود؛همچون گذشته برای برپایی اینگونه اردوها در کنار دانشجویان خواهم بود و از هرگونه کمکی دریغ نخواهم کرد. دکتر محمد هادی ایمانیه، روز یکشنبه در […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه،استاندار فارس،اولین ثمره‌اردوهای جهادی_درمانی را، درمان مردم عنوان کرد و گفت:در این اردوها درمان مردم، با بالاترین کیفیت و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود؛همچون گذشته برای برپایی اینگونه اردوها در کنار دانشجویان خواهم بود و از هرگونه کمکی دریغ نخواهم کرد.

دکتر محمد هادی ایمانیه، روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای اردوی جهادی درمانی،  دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مسجد امام حسین(ع) شهرک والفجر برگزار می شد، ضمن تشکر از جوانان و کادر سلامت در رشته های مختلف حاضر در این اردو، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اردوهای جهادی درمانی را به شکل منظم و مستمر در مناطق محروم شیراز و استان اجرا می کنند.

استاندار فارس اولین ثمره‌ی این اردوها را، درمان مردم عنوان کرد و افزود: در این اردوها علاوه بر اینکه درمان مردم، با بالاترین کیفیت و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود؛ با سنجش قند خون و فشار خون افراد، غربالگری های ابتدایی نیز انجام و از بروز بیماری های بعدی جلوگیری می شود.

دکتر ایمانیه تشخیص به موقع بیماری قند و فشار خون را ضروری عنوان کرد و افزود: فشارخون و قند خون ، اگر به موقع تشخیص داده نشود، در مراحل بعدی برای فرد مشکلات جدیِ چشمی، قلبی، مغزی، کلیوی و عروقی ایجاد می کنند؛ لذا در علوم پزشکی پیشگیری  از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در فارس، ارتقاء روحیه خدمت به مردم را فایده‌ی دیگر این اردوها برای دانشجویان عنوان کرد و اظهار داشت: فایده های بسیاری برای دانشجویان در خدمت به مردم وجود دارد و منجر به تعالی روحیه آنان می شود. بنا بر آموزه های ملی و مذهبی ما، کمک به دیگران امری بسیار پسندیده و سفارش شده است؛ تلفیقی از این دو ثمره در اردوهای جهادی به وضوح مشاهده می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اولین ثمره‌اردوهای