استکبار بداند جوانان و نوجوانان کشوربا امام راحل وشهداپیمان بسته اند
استکبار بداند جوانان و نوجوانان کشوربا امام راحل وشهداپیمان بسته اند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ‌گفت: آمریکا و استکبار از شما عصبانی هستند و باید بدانند سیلی‌های سخت ما برایشان در پیش است و جز با نابودی رژیم اشغالگر و آمریکا و جز برپا کردن پرچم حق در جهان آرام نمی‌گیریم‌.

به گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی حجت الاسلام در سخنرانی پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ‌در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم به خاطر نعمت‌های فراوانش به ویژه در ۱۳ آبان که در سومین حرم اهل بیت (ع) و حرمی که قداست و تبرکش افزایش یافت و حرمی که با خون مظلومان و شهدا تقرب آمیزی آن ارتقا یافت و به برکت این شهدای مظلوم در پیشگاه الهی از عظمت فوق العاده برخوردار شد، حضور داریم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: نعمت ولایت و نعمت رهبری فرزانه و بصیر و شجاع را باید ارج نهیم که همه قدرت‌ها را در همه صحنه‌ها افشا کرده و شکست داده است و از نعمت امتی بصیر، مقاوم و فتنه شناس و حسینی به معنای واقعی برخورداریم و امتی که بیش از ۴۳ سال ثابت کرده در تمام صحنه‌ها ثبات قدمش با حسین (ع) را ثابت کرده است.
وی ادامه داد: امسال ۱۳ آبان ما دارای وجه استکبار ستیزی بیشتری شده است که در شیراز معنای دیگری یافته و با هفتمین روز شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مقارن شده است که به دست بازی خوردگان استکبار خون شریفشان در بهترین مکان ریخته شده است که به این شهدا تبریک باید گفت و چه سعادتی بهتر از این می‌تواند باشد که تشییع آن‌ها چه با شکوه برگزار شد.

حاجی صادقی تاکید کرد: همه این شهدا منتخبان الهی بودند و برای آن‌ها مبارکی دارد و به خانواده آن‌ها باید تبریک گفت البته که این حادثه سخت است، اما آن‌ها به مقام عند ربهم رسیده‌اند و ۱۳ آبان امروز شما و رویایی شما با جریان آمریکای جنایتکار زیبایی دیگری آفریده و در جنگ احزاب در برابر تمام حمله‌های دشمن امت وفادار بوده اید و اگر امام راحل در سال ۴۳ در چهارم آبان برای رژیم طاغوت بیانات غیر قابل تحمل داد که علیه آمریکا بود و در سخنرانی خودشان فرمودند که رئیس جمهور آمریکا بداند منفورترین افراد بشر امروز نزد ملت ما رئیس جمهور آمریکاست و همه گرفتاری ما از آمریکاست و ۵۸ سال است که از آن روز با آمریکا و استکبار در گیریم و امروز هم آمریکا دشمن جدی ماست و ملت ما هر چه فریاد دارد بر سر آمریکا می‌زند.

وی ادامه داد: تبعید امام (ره) به خاطر روحیه استکبار ستیزی بود و شهادت نوجوانان ما در مقابل دانشگاه به استکبار ستیزی پرداخت و شهید کشاورز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نماد دانش آموز دوستدار اسلام و حرم بوده است.

حاجی صادقی گفت: امروز بدانید تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ شروع تصرف یکی پس از دیگری مناطق غصب شده آمریکا بود و قبل از آن کسی جراتش را نداشت و شما مردم به دنیا جرات دادید و امروز شما با استواری خود فرهنگ مقاومت و حاج قاسم را در سراسر کشور‌های اسلامی گسترانده اید.

وی افزود: امروز نه فقط شما فریادتان بر سر آمریکاست که امروز تمام دنیا بر سر آمریکا و استکبار و آل صعود و اسرائیل شعار مرگتان باد می‌دهند و استکبار بداند جوانان و نوجوانان این کشور با امام راحل و شهدا پیمان بسته اند که اگر شما مقابل دین ما بایستید ما مقابل تمام دنیای شما می‌ایستیم و اگر به مقدسات توهین کنید و در حرم‌ها حریم شکنی می‌کنید بدانید مرگ تدریجی خود را سرعت بخشیده اید و بدانید این ملت حسینی است و کوتاه نمی‌آید.

حاجی صادقی تصریح کرد: آمریکا و استکبار از شما عصبانی هستند و باید بدانند سیلی‌های سخت ما برایشان در پیش است و جز با نابودی رژیم اشغالگر و آمریکا و جز برپا کردن پرچم حق در جهان آرام نمی‌گیریم و ما پیرو حضرت مهدی (عج) هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب شما زنده و پویا و در حال حرکت است و چون زنده است با آن دشمنی می‌کنند و در این ۴۳ سال دشمنان مرتب از انقلاب ما شکست خورده اند و امروز دشمن از سر ناچاری خود دست به این حرکت‌ها می‌زنند و بدانند این امت و شهدا، خدا و امام زمان (عج) را دارد و نمی‌گذاریم دشمن از انقلاب ما هویت‌زدایی کند و هویت ارزش‌های دینی را از این انقلاب بزدایند و اجازه نمی‌دهیم با هنجارشکنی به مقاصد خود برسد.

حاجی صادقی با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: از هفته قبل که به این حرم مطهر تعرض شد، حرم شلوغ‌تر شد و محوریت خودش را در این منطقه بزرگ کشور بازیافت و حضرت شاهچراغ (ع) محوریتش به عنوان سومین حرم مطهر (ع) نورانی‌تر شد و نخواهیم گذاشت به فرمان رهبری، ارتجاع اتفاق بیفتد و ما در دفاع مقدس در مبارزه با آمریکا یاد گرفتیم که عبد خدا باشیم و شهادت حوض عظیم است و اگر طلبه شهید ما را به شهادت می‌رسانید ما را به آرزویمان رسانده اید.

وی ادامه داد: آرزوی حاج قاسم سلیمانی شهادت بود و دشمن بداند ما را از شهادت نمی‌تواند بترساند و برای دفاع از دین خود از پیام عاشورا الگو گرفته ایم و استکبار امت ما را نشناخته است و نمی‌داند که حاکمیت با ولایت مداری برای افق درخشان نظام تلاش می‌کنند.

 حاجی صادقی گفت: دشمن می‌خواهد مردم را بلای جان نظام کنند که خیال باطلی است و به لطف الهی به آن‌ها می‌گوییم که انقلاب اسلامی ما با امید و نشاط در میدان حرکت می‌کند و پیش می‌رود و فرزندان ما همه ایستاده اند و نخواهیم گذاشت استکبار، سلطه اش را بر این ملت تحمیل کند و ما نمی‌گذاریم رهبرمان تنها بماند و ۴۳ سال است که امتحان پس می‌دهیم و در عرصه‌های مختلف دشمن را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

استکبار