سرمایه گذاران؛ زیر چتر امنیت اقتصادی
سرمایه گذاران؛ زیر چتر امنیت اقتصادی

به گزارش پگاه خبر؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه امروز به سازندگی و حمایت از صنعت و تولید نیازمندیم، افزود: باید از محدودیت ها یی که ممکن است به سرمایه گذاران سالم آسیب وارد کند جلوگیری کرده و زیر چتر امنیت اقتصادی فضایی امن و شفاف ایجاد کنیم. دکتر محسن ربانی […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه امروز به سازندگی و حمایت از صنعت و تولید نیازمندیم، افزود: باید از محدودیت ها یی که ممکن است به سرمایه گذاران سالم آسیب وارد کند جلوگیری کرده و زیر چتر امنیت اقتصادی فضایی امن و شفاف ایجاد کنیم.

دکتر محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: بستر سازی دولت برای تولید و رفع موانع پیش روی صنعت از اولویت‌های جدی دولت است.

وی  افزود: ۶ واحد تولید که نیاز به مساعدت و تامین مالی داشت، پی گیری شد که مشکلات این واحد‌ها مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تصریح کرد: عمده مشکلات شهرک صنعتی تامین زیر ساخت‌ها است که دولت در تلاش است با احداث نیروگاه و پست سیار نیاز برق صنایع را برآورده نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس  بر اهتمام و پیگیری مجدانه مدیریت ارشد استان در رفع مشکلات و دغدغه های صاحبان صنایع تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: عزم و اراده جدی مدیران ستادی در پویا نمودن صنایع و مقابله متمرکز و ممانعت جدی با تعطیلی کامل و نیمه تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سرمایه گذاران