دیدار با دانش آموزان خانواده های کم برخوردار تا اهدا بسته های کمک آموزشی
دیدار با دانش آموزان خانواده های کم برخوردار تا اهدا بسته های کمک آموزشی

به گزارش پگاه خبر؛عضو شورای اسلامی شهر شیراز، از توزیع ۱۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مقطع ابتدایی سه مدرسه کم بضاعت خبر داد. طی مراسمی با حضور مصطفی کیان رحیمی، عضو و ناظر شورا درمنطقه چهار، بسته های حمایتی که شامل لوازم التحریر بود، بین دانش آموزانی که از قبل توسط مدیران مدارس […]

به گزارش پگاه خبر؛عضو شورای اسلامی شهر شیراز، از توزیع ۱۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مقطع ابتدایی سه مدرسه کم بضاعت خبر داد.

طی مراسمی با حضور مصطفی کیان رحیمی، عضو و ناظر شورا درمنطقه چهار، بسته های حمایتی که شامل لوازم التحریر بود، بین دانش آموزانی که از قبل توسط مدیران مدارس شناسایی شده بود توزیع گردید.

این عضو شورا در حاشیه این مراسم ابراز داشت: اهتمام شورا و شهرداری برای خدمت رسانی به اقشار و صنوف مختلف است و این مهم از مسیر خدمت رسانی مستقیم یا ایجاد بسترهای قانونی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی امکانات و توانمندی های شهرداری و آموزش و پرورش برای ارائه خدمات موثر به دانش آموزان نیازمند خاطر نشان کرد: این بازدید با برنامه ریزی شهرداری منطقه چهار و مجموعه روابط عمومی با آموزش و پرورش انجام شد و مشکلات و چالش هایی که مدارس و اولیای دانش آموزان داشتند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در این بازدید همچنین نقاط ضعف و قوت مدارس در بخش های مختلف بررسی شد و مقرر گردید در موارد مختلف موضوعات در قالب مشارکت های مدنی شورا و شهرداری دنبال شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام آمادگی شورا و شهرداری برای تعامل بیش تر با آموزش و پرورش افزود: بدون شک این همراهی ها و تعاملات دو سویه باعث افزایش سرانه رضایت عموم شهروندان به عنوان ولی نعمتان ما است و هم چنین انجام این مهم، افزایش رضایت مندی ازمجموعه عملکرد نظام را به دنبال خواهد داشت.

وی با تشکر از همکاران منطقه چهار شهرداری از این اقدام خداپسندانه و تلاش در اجرای این طرح ارزشمند عنوان کرد: راهبری این گونه پویش ها که در راستای مسئولیت اجتماعی شورا و شهرداری است بسیار ارزشمند است و باید برنامه های متعدد دیگری نیز در جهت گسترش فرهنگ تعاملات خیر خواهانه و کمک به همنوعان طراحی و اجرا گردد.

وی در پایان، پای کار آمدن عموم شهروندان، ادارات در کنار مدیران جهادی که همت برای خادمی ملت را دارند برای اجرای این گونه طرحها خواستار شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دیدار