حال عمومی تروریست عملیات انتحاری در حرم مطهر شاهچراغ وخیم است
حال عمومی تروریست عملیات انتحاری در حرم مطهر شاهچراغ وخیم است

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل محبی‌پور اظهار داشتت: حال عمومی تروریستی که عملیات انتحاری در حرم مطهر شاهچراغ را انجام داده وخیم است و تاکنون امکان بازجویی از این تروریست فراهم نبوده، ولی در تلاشیم که امکان این موضوع فراهم شود. همچنین سیدفریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر که برای پیگیری روند پیشبرد طرح‌های برق […]

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل محبی‌پور اظهار داشتت: حال عمومی تروریستی که عملیات انتحاری در حرم مطهر شاهچراغ را انجام داده وخیم است و تاکنون امکان بازجویی از این تروریست فراهم نبوده، ولی در تلاشیم که امکان این موضوع فراهم شود.

همچنین سیدفریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر که برای پیگیری روند پیشبرد طرح‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس، به شیراز سفر کرده بود، برای زیارت حرم احمدبن موسی به حرم مطهر مشرف شده بود که همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء، در جوار ضریح نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و در حادثه تروریستی مجروح شد و پس از ساعتی، به درجه رفیع شهادت رسید.

عصر دیروز ساعت ۱۷:۴۵ فردی مسلح با اسلحه جنگی به سمت زائران در حرم مطهر شاهچراغ تیراندازی کرد. در این حادثه تکفیری – تروریستی ۱۵ نفر شهید و ۱۹ نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

حال عمومی