ساخت مرکز پرتودهی گاما در شهرک صنعتی شیراز
ساخت مرکز پرتودهی گاما در شهرک صنعتی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان انرژی هسته‌‌‌ای کشور در سفر به شیراز و نشست با صاحبان شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان، از ساخت مرکز پرتودهی گاما با اعتبار ۱۶۰‌میلیارد تومان در شهرک صنعتی شیراز خبر داد. محمد اسلامی گفت: پرتودهی گاما که در بخش کشاورزی و پزشکی مورد استفاده بسیار دارد و سموم مواد را از بین می‌‌‌برد […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان انرژی هسته‌‌‌ای کشور در سفر به شیراز و نشست با صاحبان شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان، از ساخت مرکز پرتودهی گاما با اعتبار ۱۶۰‌میلیارد تومان در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

محمد اسلامی گفت: پرتودهی گاما که در بخش کشاورزی و پزشکی مورد استفاده بسیار دارد و سموم مواد را از بین می‌‌‌برد در کشور مغفول مانده است.

وی گفت: این مرکز به مدت یک سال در این شهرک ساخته خواهد شد و مورد بهره‌‌‌برداری قرار خواهد گرفت و استان‌های دیگر هم برای استفاده از آن به شیراز خواهند آمد.

رئیس سازمان انرژی هسته‌‌‌ای کشور افزود: بیش از ۱۵ شرکت دانش‌‌‌بنیان که در بخش کشاورزی و صنعت فعالیت می‌کنند در ساخت این مرکز مشارکت دارند. برای تشریح ساخت این مرکز هسته‌ای، موافقت‌نامه‌ای بین این سازمان و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شده است.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

ساخت مرکز