‌با مساعدت اعضای شورای شهر وشهرداری مشکل سنواتی شرکت بی دود رفع گردید
‌با مساعدت اعضای شورای شهر وشهرداری مشکل سنواتی شرکت بی دود رفع گردید

به گزارش پگاه خبر؛شرکت بی دود با توجه به بی توجهی برخی مدیران دوره گذشته در افزایش بها سفر و مسائل دیگر و مشکلات کرونا با ضرر و زیان مواجه که با جلسات متعدد با اعضای کمیسیون حمل و نقل و عمران و معاونت حمل و نقل شهرداری این مشکلات رفع و فعالیت این شرکت […]

به گزارش پگاه خبر؛شرکت بی دود با توجه به بی توجهی برخی مدیران دوره گذشته در افزایش بها سفر و مسائل دیگر و مشکلات کرونا با ضرر و زیان مواجه که با جلسات متعدد با اعضای کمیسیون حمل و نقل و عمران و معاونت حمل و نقل شهرداری این مشکلات رفع و فعالیت این شرکت مجدد آغاز خواهد شد.

علی اکبر سلطانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد:مجوز به شهرداری جهت واگذاری تهیه و تأمین دوچرخه های هوشمند اشتراکی نسل ۴ به شرکت پاک چرخ ایرانیان اعطا شد.تعداد کاربران دوچرخه های هوشمند اشتراکی بیدود از ۷۵ هزار کاربر به ۱۷۵ هزار کاربر افزایش یافت و مبلغ ودیعه ( ده میلیاردو پانصد میلیون تومان) می باشد که توسط شهرداری شیراز بابت هزینه استفاده کنندگان با اخذ ضمانت بانکی معادل مبلغ، تودیع می گردد .

وی افزود : درخصوص مبلغ ودیعه دریافت شده از کلیه کاربران فعلی، شرکت طرف قرارداد ( پاک چرخ ایرانیان) می بایست نسبت به عودت کل مبلغ دریافتی به کیف پول کاربران اقدام گردد. نرخ کرایه سفرها با دوچرخه های هوشمند اشتراکی بیدود به مدت ۳۰ دقیقه ۰۰۰‏‏‏‏/۲۰ ریال در محدوده قرمز ترافیکی مشروط به استفاده از دوچرخه که ابتدا و انتهای آن در محدوده باشد و مبلغ ۰۰۰‏‏‏/۳۵ ریال برای سایر مناطق شهری و به منظور تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برای محدوده قرمز ترافیکی ۸۸۰۰۰ ریال و برای سایر مناطق شهری ۷۳۰۰۰ ریال به ازای هر سفر، یارانه سفر از سوی شهرداری تخصیص یابد. ( این نرخ تا پایان قرارداد ثابت بوده و شامل افزایش نمی گردد).
سلطانی خاطر نشان کرد : به منظور بررسی و کنترل سفرهای شهروندان ، دسترسی شهرداری به تمامی پنل هاو پایگاه های اطلاعاتی داده به صورت دسترسی همزمان و به روز الزامی و مالکیت داده ها صرفا متعلق به شهرداری شیراز خواهد بود و هرگونه استفاده، تحلیل بر روی داده ها و قراردادن در اختیار غیر بدون هماهنگی با شهرداری ممنوع می باشد.الحاق هرگونه قرارداد یا تغییر در متن قرارداد منعقد فی مابین شهرداری و سرمایه گذار ملزم به اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر می باشد.با توجه به مذاکره با سرمایه گذار و در جهت تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات حمل و نقل پاک، اخذ ورودی از شهروندان حذف گردید.پرداخت یارانه سفر پس از ارایه صورت وضعیت با تأیید حوزه بهره بردار ، قابل پرداخت می باشد.

در صورت جمع آوری دوچرخه ها از سطح شهر، توسط شرکت طرف قرارداد و عدم امکان استفاده از دوچرخه ها توسط شهروندان قرارداد فسخ و شرکت ملزم به پرداخت کلیه خسارات و ضرر و زیان ناشی از اقدامات به شهرداری شیراز بدون نیاز به طرح شکایات در مراجع قضایی می باشد.شرکت طرف قرارداد مکلف به تامین دوچرخه مورد نیاز جهت سرویس دهی به تعداد ۱۷۵ هزار کاربر می باشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

‌با مساعدت