ارزش های دفاع مقدس درکشوریاد شودتاجوانان بدون تفکردست به تخریب اموال مردم نزنند
ارزش های دفاع مقدس درکشوریاد شودتاجوانان بدون تفکردست به تخریب اموال مردم نزنند

به گزارش پگاه خبر؛سردار سعید کوشکی جهرمی، امروز، دوشنبه (۲ آبان) در آئین های اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فانوس» و اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر «سنگر»  که در موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد، گفت: از دوران دفاع مقدس و جنگ می توان به عنوان سومین جنگ جهانی یاد کرد زیرا ما نه تنها با […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار سعید کوشکی جهرمی، امروز، دوشنبه (۲ آبان) در آئین های اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فانوس» و اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر «سنگر»  که در موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد، گفت: از دوران دفاع مقدس و جنگ می توان به عنوان سومین جنگ جهانی یاد کرد زیرا ما نه تنها با یک کشور بلکه با کشورهایی که این جنگ را حمایت می کردند، به مقابله و دفاع از کشور پرداختیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: لازم است تا همواره از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در کشور یاد شود تا نوجوانان و جوانان ما با شناخت این ارزش ها بدانند که درگیر نقشه دشمن و بی سامانی فرهنگی نشوند و بدون تفکر دست به تخریب اموال مردم نزنند.

وی با تاکید بر نقشه دشمنان برای هجمه به ارزش های کشور عنوان کرد: هدف دشمن فروپاشی قله رشادت شهدای ماست و فریب خوردگانی که به تخریب مسجد و حجاب می پردازند باید بدانند دشمن فقط به فکر دشمنی است و فقط به کشتن ما و از بین بردن عزت ما راضی می شود.

سردار کوشکی جهرمی ادامه داد: در جنگ شناختی باید هوشیارانه عمل کنیم و اعتراض و انتقاد به عنوان یک حق در جامعه باید به شکل درست و از راه درست انجام شود و در شرایط حاضر باید بدانیم که اگر به فرض محال هم دشمن در اقدامات و نقشه هایش موفق شود، چیزی به نام ایران باقی نمی ماند و کشور ناامن می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس اضافه کرد: شهدا ذخیره گاه غنی ما هستند که باید با زبان هنر به انتقال مفاهیم ارزشمند آنها به جامعه امروز بپردازیم و جشنواره تئاتر «سنگر» و «فانوس» اقدامات خوبی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید جامعه به شمار می روند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان ما خواستار شنیده شدن هستند و باید در جهاد تبیین به این مهم توجه شود تا جوان فرصت اظهار مسایل و مشکلات خود را در جای مناسب پیدا کند.

سردار کوشکی جهرمی با تاکید بر اینکه مردم ما به دین و کشور خود علاقه دارند، گفت: ریشه اغلب مشکلات مسائل اجتماعی هستند که امیدواریم دولت با چاره اندیشی مناسب در رفع و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه اقدامات لازم را انجام دهد.

خاطر نشان می شود در این آئین از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی «فانوس» و چهارمین جشنواره استانی تئاتر «سنگر» تقدیر شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ارزش های