برتری قاطع  پیکان در شیرازهفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان
برتری قاطع  پیکان در شیرازهفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان

به گزارش پگاه خبر؛برتری قاطع و کوبنده پیکان در شیرازهفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز به انجام رسیدو در شیراز، مصاف تیم های پویندگان و پیکان تهران با برتری یک طرفه پیکان پایان یافت. پیکان تهران با هدایت نیلوفر اردلان امروز در شیراز کار آسانی برابر تیم انتهای جدولی و بحران زده پویندگان در پیش داشت و […]

به گزارش پگاه خبر؛برتری قاطع و کوبنده پیکان در شیرازهفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز به انجام رسیدو در شیراز، مصاف تیم های پویندگان و پیکان تهران با برتری یک طرفه پیکان پایان یافت.

پیکان تهران با هدایت نیلوفر اردلان امروز در شیراز کار آسانی برابر تیم انتهای جدولی و بحران زده پویندگان در پیش داشت و ۸ بر صفر این تیم را شکست داد.

مدافع عنوان قهرمانی در نیمه نخست سه گل به ثمر رساند و پنج گل دیگر در نیمه دوم، تفاضل گل پیکان را بیشتر کرد و آمار گلهای خورده پویندگان شیراز را در ۷ بازی به عدد ۴۴ رساند.
مارال ترکمان ستاره جوان فوتسال ایران امروز ۲ گل برای پیکان رساند و آمار گل های زده اش در این فصل را به ۳ تبدیل کرد. محدثه محمدی نیز همانند ترکمان در بازی امروز دبل کرد.
دیگر گلزنان تیم فوتسال پیکان در مسابقه شیراز، نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی، زیبا افروغ و سحر زمانی بودند. اکنون پیکان ۱۷ امتیازی است و یک امتیاز کمتر از نفت آبادان صدرنشین دارد.
همچنین پیکان تنها تیمی است که در این ۷ هفته، شکست نخورده است. آمار بیشترین گل زده و کمترین گل خورده، قهرمان فصل گذشته را به آینده امیدوار می کند.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز نیز با این شکست با ۳ امتیاز از ۷ بازی در انتهای جدول است و گزینه سقوط به دسته پایین تر به شمار می رود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

برتری قاطع