افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در استان فارس
افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در استان فارس

به گزارش پگاه خبر؛حیدر صفر پور صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛ استان فارس را یکی از استان‌های موفق در عرصه‌های ورزشی دانست و افزود: تقارن هفته وحدت و تربیت بدنی اتفاق میمون و مبارکی است و در جای جای استان فارس هر روزه برنامه‌های ورزشی زیادی برگزار […]

به گزارش پگاه خبر؛حیدر صفر پور صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛ استان فارس را یکی از استان‌های موفق در عرصه‌های ورزشی دانست و افزود: تقارن هفته وحدت و تربیت بدنی اتفاق میمون و مبارکی است و در جای جای استان فارس هر روزه برنامه‌های ورزشی زیادی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: تا پایان هفته تربیت بدنی ۳۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که شاهد افزایش ۵۳ هزار و ۴۵۶ مترمربعی سرانه ورزشی در استان خواهیم بود.
عبدالرحیم خداجو رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز نیز در این نشست گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ۳ محور فرهنگی و اجتماعی، عمومی و عمرانی اجرا می‌شود در اولین محور این برنامه‌ها شاهد به صدا درآمدن زنگ ورزش در مدرسه فیض شیراز با حضور مسئولین خواهیم بود.

رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: اهدای خون و سرکشی به خانواده معزز شهدا، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری میز خدمت در جوار نمازهای جمعه از جمله برنامه‌هایی است که شاهد برگزاری آن خواهیم بود. ضمن اینکه زنگ ورزش در زورخانه‌های استان نیز نواخته می‌شود؛ به صورت نمادین زنگ زورخانه ورزشگاه دستغیب شیراز نواخته می‌شود.

عبدالرحیم خداجو در ادامه رسانه‌ها را یکی از ارکان مهم ورزش خواند و گفت: ورزش می‌تواند باعث رخ دادن اتفاقات خوبی در جامعه باشد.

وی به برگزاری جام پرچم در روستاهای فارس اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ورزشی در ۵۲ هیئت ورزشی با تجلیل از بزرگان ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

افتتاح