ارتباط با مراکز دانش بنیان بر تولید مستمرتاثیر بسزایی دارد
ارتباط با مراکز دانش بنیان بر تولید مستمرتاثیر بسزایی دارد

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم بازیان در بازدید از شرکت شیرین دارو و با اشاره به بازار مصرف شیرین دارو در کشور و جهان، گفت: امروزه در بسیاری از محصولات غذایی، دارویی و حتی بهداشتی از شیرین بیان به عنوان ماده اولیه و مکمل استفاده می‌شود. او گفت: تولید محصولات گوناگون شیرین بیان در شرکت شیرین […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم بازیان در بازدید از شرکت شیرین دارو و با اشاره به بازار مصرف شیرین دارو در کشور و جهان، گفت: امروزه در بسیاری از محصولات غذایی، دارویی و حتی بهداشتی از شیرین بیان به عنوان ماده اولیه و مکمل استفاده می‌شود.

او گفت: تولید محصولات گوناگون شیرین بیان در شرکت شیرین دارو باید مدنظر باشد و صرفا خام فروشی نمی‌تواند شرکت را به اهداف خود برساند.
بازیان همچنین با اشاره به حجم صادرات محصول شیرین بیان افزود: امروز جایگاه این مجموعه در صادرات شیرین بیان قابل بهبود است.

او با بیان اینکه کشور‌های اروپایی و حتی کشور‌های منطقه از جمله روسیه و چین، بازار‌های مناسبی برای فروی این محصولات است، عنوان کرد: باید برنامه ریزی برای افزایش صادرات و جذب مشتریان جدید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شستا بر اهمیت تولید محصولات متنوع و با کیفیت تاکید کرد و گفت: ارتباط با مراکز دانش بنیان و حتی دانشگاه می‌تواند زمینه تولید محصولات متنوع و با کیفیت را ایجاد کند. این امر می‌تواند بر تولید مستمر و جلوگیری از خام فروشی تاثیر بسزایی داشته باشد.
همچنین انبار مواد اولیه، خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت از جمله بخش‌های کارخانه شیرین دارو بود که مورد بازدید قرار گرفت.

عبدالرزاق محمودآبادی، مدیرعامل شرکت شیرین دارو نیز در حاشیه این باردید گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

شرکت شیرین دارو مستقر در شیراز و از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تامین تیپیکو، با سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال در صنعت شیرین بیان و تولید انواع فرآورده‌های استحصالی از شیرین بیان طی سال‌های گذشتـه چندین بار به عنوان صادر کننده نمونه استانی و کشوری انتخاب شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ارتباط با مراکز