پیوند بین مردم و مسئولان در راستای تکریم شهروندان اجرایی می‌شود
پیوند بین مردم و مسئولان در راستای تکریم شهروندان اجرایی می‌شود

شهردار شیراز با بیان اینکه مسئولان هیچ شأنی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: طرح پیوند بین مردم و مسئولان در راستای تکریم شهروندان اجرایی می‌شود.

به گزارش پگاه خبر؛محمدحسن اسدی در جلسه شورای اداری شهرداری شیراز با بیان اینکه معتقد به تدوین و اجرای خط مشی راهبردی و برنامه‌ریزی در همه امور شهرداری شیراز بوده است، اظهار کرد: باید در تمام فعالیت‌ها بر اساس راهبرد برنامه‌محوری حرکت کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان هیچ شانی جز خدمت به مردم ندارند، افزود: در راستای تحکیم شهروندان، طرح پیوند بین مردم و مسئولان را اجرایی می‌کنیم و به سمت ساماندهی بدهی‌ها حرکت خواهیم کرد.

شهردار شیراز ادامه داد: پایش هزینه، جذب سرمایه‌گذار، انعقاد قرارداد و تأمین منابع مالی برای بهره‌برداری از خط دو مترو و تقویت روابط شهرداری با یاوران و معتمدان سطح محلات در دستور کار مناطق شهرداری شیراز است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فاخر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، خواستار حرکت این سازمان بر مبنای نقشه راه امور فرهنگی شد و بر پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های عمرانی، آموزش شهروندی و گسترش فعالیت‌های ورزشی برای شهروندان در نقاط مختلف شهر تأکید کرد.

در این جلسه که با حضور معاونان، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران کل، مشاوران و دیگر مدیران ستادی تشکیل شد، برخی اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پیوند