حضور میدانی رئیس و اعضای شورای شهردرجمع کارکنان نیروی انتظامی
حضور میدانی رئیس و اعضای شورای شهردرجمع کارکنان نیروی انتظامی

به گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر به همراه علی اکبر سلطانی و افسانه خواست خدایی و مصطفی کیانی رحیمی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور میدانی در شهر شیراز و حضور در جمع کارکنان مجاهد و خدوم نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات شبانه‌روزی آنها […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر به همراه علی اکبر سلطانی و افسانه خواست خدایی و مصطفی کیانی رحیمی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور میدانی در شهر شیراز و حضور در جمع کارکنان مجاهد و خدوم نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات شبانه‌روزی آنها در تامین امنیت تقدیر و تشکر نمودند.

مهندس طاهری رئیس شورای شهر شیراز ، ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای فراجا ، ازجمعی ایشان و تعدادی از بسیجیان حاضر در میادین شهر نیز با اهدای گل تقدیر کردند .
رئیس شورای شهر شیراز ضمن تشکر از همه ماموران حافظ امنیت، آنان را نه تنها مدافعان امنیت شهر و دیار دانستند ،بلکه حافظان اموال عمومی و شهری دانستند که متاسفانه عده ای به اسم اعتراض و اما به شکل اغتشاش در پی تخریب آنها هستند.

ایشان فضای آرام شهر شیراز را نتیجه فرهنگ والای شهروندان شیرازی و نمونه بارز جدیت در انجام ماموریت مجاهدان فراجا دانست که همراه با اقتدار و سعه صدر کارکنان که تمثیل زیبایی از پلیس خدوم و مردم دار می‌باشد.

در پایان این برنامه که تا پاسی از شب صورت گرفت، اعضای شورای شهر شیراز ابراز امیدواری نمودند که سریعتر شاهد اتمام معدود تحریک های غیرقانونی و بازگشت آرامش کامل به همه نقاط ایران اسلامی بوده واز توان نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از دیگر جرایم و مقابله با برهم زنندگان واقعی امنیت ، استفاده گردد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

حضور میدانی