سرویس مدارس یکی از دغدغه های خانواده ها در شیراز تبدیل شده است
سرویس مدارس یکی از دغدغه های خانواده ها در شیراز تبدیل شده است

به گزارش پگاه خبر؛محمد رضا هاجری عصر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: استقبال گسترده از مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید، نشان داد مردم به آینده شهری امیدوارتر شده و می‌بایست شورا و شهرداری با وحدت و همدلی و صدای واحد، پاسخگوی عملی مطالبات و توقعات مردم خوب باشند. وی […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد رضا هاجری عصر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: استقبال گسترده از مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید، نشان داد مردم به آینده شهری امیدوارتر شده و می‌بایست شورا و شهرداری با وحدت و همدلی و صدای واحد، پاسخگوی عملی مطالبات و توقعات مردم خوب باشند.

وی تصریح کرد: امروز مردم مشتاق خدمت همه جانبه بدون منت هستند و شهرداری و شورا را در خدمت رسانی جلودار مدیریت شهری می‌بینند که باید با سعی و تلاش، آنها را در خدمت رسانی نا امید نکنیم.
عضو شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مردم داری و تکریم ارباب رجوع اقتضا می‌کند پاسخ مردم در شهرداری با سرعت و سبقت داده شود تا اطمینان و اعتماد بعضاً برباد رفته، بازگردد و در صدور مجوزات قانونی، تسریع حاصل گردد.

هاجری افزود: به منظور کمک به گره گشایی کارهای فروبسته مردم، لازم است شورا، اوقات برگزاری کمیسیون و کمیته‌ها را خارج از وقت اداری در نظر بگیرد تا مدیران شهرداری در وقت اداری، پاسخگوی مردم بوده و گره از کارهای آنها باز کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت سرویس مدارس نیز گفت: دغدغه مردم پیرامون وسایل حمل و نقل مربوط به دانش آموزان عمومیت داشته، لازم است بصورت متمرکز گره گشائی شود.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: تبلیغات گسترده، نیازمندی سرویس مدارس در سایت‌هایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را می‌خراشد و امنیت را کم رنگ می‌کند و ضروری است آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل شهری و کمیسیون عمران و حمل و نقل طی جلسه کاربردیِ مشترک، پاسخگوی خانواده‌ها باشند.
هاجری افزود: عیب است که بعضی از خانواده‌ها هنوز نتوانسته اند سرویس مناسبی برای فرزندان دانش آموز خود پیدا کنند در حالیکه اگر قیمت خدمات، عادلانه، منصفانه و متوازن باشد، گره گشا خواهد بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سرویس مدارس