حضور به موقع مردم درصحنه وحمایت ازنیروانتظامی توطئه‌دشمنان راناکام گذاشت
حضور به موقع مردم درصحنه وحمایت ازنیروانتظامی توطئه‌دشمنان راناکام گذاشت

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله دستغیب در دیدار با فرمانده انتظامی فارس ضمن تبریک هفته فراجا به تمامی کارکنان انتظامی استان گفت: دشمنان ایران اسلامی با بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد اغتشاش و بی نظمی در جامعه هستند و این موضوع در طول انقلاب اسلامی هم به شکل‌های مختلفی وجود داشته است. او گفت: دشمنان این […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله دستغیب در دیدار با فرمانده انتظامی فارس ضمن تبریک هفته فراجا به تمامی کارکنان انتظامی استان گفت: دشمنان ایران اسلامی با بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد اغتشاش و بی نظمی در جامعه هستند و این موضوع در طول انقلاب اسلامی هم به شکل‌های مختلفی وجود داشته است.

او گفت: دشمنان این مرزوبوم، کشور ایران به معنای واقعی و با اصول و قواعد حق را نمی‌خواهند و با نقشه‌های شوم خود به دنبال اهداف خاص خودشان هستند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات و اقدامات پلیس در جامعه برای همگان واضح و روشن است، گفت: با این حال، دشمنان ایران اسلامی همواره بر علیه مجموعه انتظامی کشور به عنوان تنها نهاد و سازمانی که دائما” در مقابل چشم مردم قرار دارد و به آن‌ها خدمت رسانی می‌کند، هجمه وارد می‌کنند.
آیت الله دستغیب گفت: حضور به موقع مردم در صحنه و حمایت از خادمان خود در مجموعه انتظامی کشور، توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

او در پایان از زحمات و تلاش‌های مجموعه انتظامی استان فارس در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

حضور به موقع