مدهامتان راهبردی برای نیل به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است
مدهامتان راهبردی برای نیل به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است

برگزاری برنامه های قرآنی ویژه اعضای جوان و نوجوان مساجد، نظیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند راهبردی برای نیل به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی باشد

به گزارش پگاه خبر؛یکی از مهمترین راه های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اسلام عزیز، برگزاری برنامه های فرهنگی، قرآنی و مذهبی برای نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان مساجد است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دشمن با هدف قراردادن جوانان و نوجوانان می کوشد تا آنان را اسلام و انقلاب دور کند و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی می تواند نسل جدید را در برابر هجمه دشمن بیمه کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» که ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود، گفت: این مسابقات شور و شعف قرآنی را در میان نسل جدید می آفریند و برگزاری برنامه های قرآنی ویژه اعضای جوان و نوجوان مساجد، نظیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند راهبردی برای نیل به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی باشد، از این رو باید این مسابقات به خوبی در شیراز برگزار شود.

«مدهامتان» در لغت به معنای۲ باغ سبز و سیرآب است که از غایت سبزی به سیاهی زند، این آیه کوتاه ترین آیه قرآن کریم (به غیر از آیات حروف مقطعه) است و شصت و چهارمین آیه شریفه از سوره مبارکه «الرحمن» محسوب می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مدهامتان