تسهیلات بنیاد،اداره راه و شهرسازی ساخت انبوه‌سازان متکفل شوند
تسهیلات بنیاد،اداره راه و شهرسازی ساخت انبوه‌سازان متکفل شوند

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، ۶ مهرماه در نشست شورای عالی مسکن ایثارگران استانداری گفت: بنا بر آمار موجود حدود ۱۸ هزار مسکن برای ایثارگران استان فارس نیاز است که تأمین آن نیازمند مدل‌های جدید مالی است و با روش‌های قدیمی نمی‌توان کاری از پیش […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، ۶ مهرماه در نشست شورای عالی مسکن ایثارگران استانداری گفت: بنا بر آمار موجود حدود ۱۸ هزار مسکن برای ایثارگران استان فارس نیاز است که تأمین آن نیازمند مدل‌های جدید مالی است و با روش‌های قدیمی نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود تسهیلات را بنیاد، زمین را اداره راه و شهرسازی و ساخت را انبوه‌سازان متکفل شوند تا با این هم‌افزایی بتوانیم مشکل مسکن را حل کنیم.

عزیزی بر کیفیت ساخت مسکن برای خانواده ایثارگران تأکید کرد و گفت: قصد ما این است که برای این افراد یک خانه مناسب بسازیم نه یک آلونک آن هم در طبقه دهم یک ساختمان لذا تأکید ما این است که این واحدها حداکثر در دو طبقه ساخته شود تا شأن و منزلت خانواده شهدا و ایثارگران نیز حفظ شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تسهیلات پرداختی به خانواده ایثارگران نیز باید به گونه‌ای باشد که توان پرداخت اقساط آن برای ایشان وجود داشته باشد که با مدلی که ارائه شد، امکان‌پذیر است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر جهت الحاق زمین‌ها برای ساخت مسکن مشکلی وجود ندارد لذا دستگاه‌ها باید همه پای کار بیایند تا این کار بزرگ انجام شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تسهیلات بنیاد