نمایش محشربسیار غنی و محتوای قوی بر اساس روایت قرآنی دارد
نمایش محشربسیار غنی و محتوای قوی بر اساس روایت قرآنی دارد

به گزارش پگاه خبر؛احمد پهلوانیان با حضور در محل اجرای نمایش محشر در شیراز گفت: این نمایش از نظر موضوع بسیار غنی و از نظر حسی بسیار اثرگذار است و محتوای قوی بر اساس روایت قرآنی دارد. مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر مفهومی که در قالب […]

به گزارش پگاه خبر؛احمد پهلوانیان با حضور در محل اجرای نمایش محشر در شیراز گفت: این نمایش از نظر موضوع بسیار غنی و از نظر حسی بسیار اثرگذار است و محتوای قوی بر اساس روایت قرآنی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر مفهومی که در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست و اگر بخواهیم مفاهیم دینی، ارزشی و انقلابی ماندگار و در جامعه به ویژه برای نسل نوجوان و جوان نهادینه شود باید از ساختار هنری و ابزار رسانه بهره مطلوب ببریم.

وی تاکید کرد: رسانه در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بشر امروز نقش موثری دارد و مدیریت فرهنگی، هنجارسازی، چهارچوب سازی ذهنی و … بدون بهره گیری از رسانه ها و ساختار هنر امکان ندارد و محشر، ترکیبی از هنر و رسانه و البته در یک میدان است که بخش زیادی از مردم فرصت حضور در این میدان را دارند.

پهلوانیان گفت: برای کارگردانی و اجرای محشر زحمت زیادی کشیده شده و کار فاخری است و محتوای غنی و اثرگذاری در خصوص مباحث دینی، دفاع مقدس و … دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نمایش محشر