شهرداری شیراز وظیفه نظارت بر تامین سرویس مدارس را دارد
شهرداری شیراز وظیفه نظارت بر تامین سرویس مدارس را دارد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: با توجه به هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقلی تلاش می‌شود که تا نیمه مهر مشکلات سرویس مدارس کاملا برطرف شود. رئیس انجمن اولیا ومربیان آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس هماهنگی تابستان ۱۴۰۱ آموزش و پرورش با سازمان حمل و […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: با توجه به هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقلی تلاش می‌شود که تا نیمه مهر مشکلات سرویس مدارس کاملا برطرف شود.

رئیس انجمن اولیا ومربیان آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس هماهنگی تابستان ۱۴۰۱ آموزش و پرورش با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، قرار بود ۲۴ شرکت حمل و نقل مورد تایید شهرداری و آموزش و پرورش، کار جا به جایی بیش از ۹۷ هزار دانش آموز را در شهر شیراز انجام دهند.

وفایی گفت: با وجود ثبت نام دانش آموزان در سامانه سرویس و ارسال آدرس‌های آن‌ها به شرکت‌های مورد نظر، سرویس مدرسه کمتر از ۵۰ درصد از دانش آموزان مشخص شده و با گذشت دو روز از شروع سال تحصیلی، دیگر دانش آموزان برای رفتن به مدرسه هنوز بدون سرویس هستند.

او تاکید کرد که شهرداری شیراز وظیفه نظارت بر تامین سرویس مدارس را داشته، اما این نظارت کافی نبوده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: از ۴۵ روز گذشته، مصوبه افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس را به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال کردیم که پس تصویب، فرمانداری با این مصوبه مخالفت کرد.

باباخانی گفت: در روز‌های پایانی شهریورماه، موضوع را در شورای حل اختلاف پیگیری و کمتر از یک هفته مانده به بازگشایی مدارس، افزایش ۴۰ درصدی کرایه سرویس مدارس تصویب و اجرایی شد.

وی گفت: یکی از دلایل تعویق در سامان دهی سرویس مدارس، تاخیر در تصویب افزایش کرایه بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: با توجه به هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقلی تلاش می‌شود که تا نیمه مهر مشکلات سرویس مدارس کاملا برطرف شود.

شهر شیراز ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که حدود یک سوم از آن‌ها با سرویس به مدرسه می‌روند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شهرداری شیراز