«محشر» در خنثی کردن تبلیغات رسانه‌های بیگانه موثر بوده است
«محشر» در خنثی کردن تبلیغات رسانه‌های بیگانه موثر بوده است

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا پاک‌فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، ۴ مهرماه در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» گفت: رسانه‌های بیگانه امروز به انقلاب اسلامی هجمه کرده‌اند اما کار فاخری مانند «محشر» در خنثی کردن تبلیغات سوء آن‌ها موثر است. وی تصریح کرد: برای هر یک از موضوعات «محشر» می‌توان […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا پاک‌فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، ۴ مهرماه در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» گفت: رسانه‌های بیگانه امروز به انقلاب اسلامی هجمه کرده‌اند اما کار فاخری مانند «محشر» در خنثی کردن تبلیغات سوء آن‌ها موثر است.

وی تصریح کرد: برای هر یک از موضوعات «محشر» می‌توان یک نمایش جداگانه ساخت و از مدیران و مسئولان می‌خواهم که حتما این نمایش را ببینند و در محشر به حق‌الناس بسیار خوب پرداخته شد و قسمتی هم که به رأی‌های مردم و پاسخگویی به اعتماد مردم پرداخته شده که موضوع قابل تاملی است که در «محشر» گنجانده شده است.

پاک فطرت ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایش، گفت: مکان انتخابی، نور، صدا، صحنه، نظم برنامه، هنروران و … همگی مطلوب و پرزحمت بود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم شیراز مطلوب است و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد تداوم نمایش‌های این چنینی باشیم، گفت: محشر یک کار تاثیرگذار فرهنگی، دینی و اجتماعی است که برای شهروندان و مسئولان کاربردی است و فرهنگ‌سازی مطلوب جهت حمایت از این گونه نمایش‌ها باعث کاهش هزینه‌های نگهداری از شهر هم می‌شود.

‎نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه در این فصل سال هر شب جمعیت زیادی در این مکان می‌توانند این نمایش را ببییند جای تشکر دارد و نقش نمایش میدانی بسیار جذاب‌تر از فیلم است و اثربخش‌تر خواهد بود.
وی تأکید کرد: «محشر» یک درس اخلاقی خوب به مخاطب ارائه می‌کند و بر ذره ذره اعمال تاکید دارد و امیدواریم هر کسی نمایش را می‌بیند به اعمال خود بیشتر توجه کند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

محشر