زوزه شغال‌ها برای مرگ شیر
زوزه شغال‌ها برای مرگ شیر

سخن از شیری است که وقتی کفتارها و شغالهای داعشی صدها کیلومتر دورتر در عراق و شام چنگ و دندان نشان دادند و ترس از سربریدن های داعش لرزه بر اندام یک دنیا انداخته بود غرش کنان به لانه داعش زد و طومار آنها را پیچید . داعش کابوسی از شقی ترین انسان نماهای عصر […]

سخن از شیری است که وقتی کفتارها و شغالهای داعشی صدها کیلومتر دورتر در عراق و شام چنگ و دندان نشان دادند و ترس از سربریدن های داعش لرزه بر اندام یک دنیا انداخته بود غرش کنان به لانه داعش زد و طومار آنها را پیچید .

داعش کابوسی از شقی ترین انسان نماهای عصر حاضر بود که با همت شیران ایرانی از صحنه دنیا حذف شد .

اما اکنون صدای زوزه شغالهای  و طالبانی با چنگ و دندانی پر خون در پشت مرزها به گوش می رسد ،شغالهای کثیفی که منتظرند پس از ضعف قدرت مرکزی از کوه و صحرا و کویر به ایران و ایرانی یورش برند .
بدون شک هر ایرانی باهوش و غیرتمند مفهوم عمیق سخن من را درک می کند و می داند که شغالها پلیدترین و بی رحم ترین موجودات بر سر نعش شیر خواهند بود، اگر! قدرت بازدارندگی و اقتدار کشور تضعیف شود .

همه مشکلات ،تبعیض ها ،سوء مدیریت ها ،مرگ مهسا امینی ها ،معیشت ،بیکاری،مسکن،درد نان و محرومیت ها باید رسیدگی و رفع شود اما اگر شغال‌ها بر ایران مستولی شوند دیگر هیچ کدام از انتظارات و اعتراضات شنیده نخواهد شد .

کابوس تلخ و نقشه شوم صهیونیست ها و نظام سلطه با نعره شیران ایرانی در هم کوفته خواهد شد با یاری جوانمردان و شیرزنان ایرانی که هرگز شرافت خودرا به پای کفتارها و شغال‌ها نخواهند ریخت .

بی تردید و بی درنگ باید سایه شوم آشوب از سر مملکت محو شود و فردای آن ,حاکمیت با شنیدن درد و آلام مردم اصلاح عملکرد ها و مجازات سخت عاملان وقوع آشوبها را پیگیری نماید .

آنچه مسلم است جوانان پسران و دختران ایران حتی در قامت معترض هرگز در صف دشمن وطن قرار نمی گیرند .به امید روزهای بهتر برای ایران همدل و آباد انشاالله

ابراهیم عباسی،روزنامه نگار،مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پگاه خبر،فعال اجتماعی

انتهای پیام/

زوزه