رسانه های مجیزه گو نقشی کمتر از اپوزسیون در فتنه ها ندارند
رسانه های مجیزه گو نقشی کمتر از اپوزسیون در فتنه ها ندارند

فتنه ای با رمز حجاب اجباری در کشور رخ داد و صحبت از فرد و یا مسئولی که عملکردش موجب اغتشاش و شهادت مامورین و مردم شده باشد نگردید و این است که به رسانه ها اعتماد کمتری وجود دارد. اینکه رسانه ها بنشینند و صرفا” از حضور مردم برای خنثی نمودن فتنه ها سخن […]

فتنه ای با رمز حجاب اجباری در کشور رخ داد و صحبت از فرد و یا مسئولی که عملکردش موجب اغتشاش و شهادت مامورین و مردم شده باشد نگردید و این است که به رسانه ها اعتماد کمتری وجود دارد.

اینکه رسانه ها بنشینند و صرفا” از حضور مردم برای خنثی نمودن فتنه ها سخن برانند دردی در جامعه مداوا نمی شود، زیرا همه می دانند، این مردم هستند که همیشه به داد مسئولین ناکارآمد رسیده اند.

رسانه ها که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند بدنبال علل و عوامل فتنه ی حجاب اجباری و عدم پیشگیری از بروز ناآرامی ها و عواقب پس از آن باشند، نه مجیزه گویی.

نقش بیگانگان در برابر فتنه ها مشخص است، اگر سردبیران و مدیر مسئولان رسانه ها توانستندعوامل داخلی (اپوزسیون) و مسئولین ناکارآمد را شناسایی و به مردم معرفی کنند آن وقت میتوان گفت آن رسانه آزاداندیش و مردمی است، وگرنه رسانه هایی که با پول بیت المال مجیزه گو و گذرعمر کنند بدانند که بجز در چهار دیواری خودساخته خودشان، جایگاهی در بین مردم ندارند.

سجادیان

انتهای پیام/

رسانه