فعالیت آموزشی ۶۲ هزار معلم در مدارس فارس
فعالیت آموزشی ۶۲ هزار معلم در مدارس فارس

به گزارش پگاه خبر؛محمد خلیل عسکری،مدیرکل آموزش و پرورش فارس،روز شنبه در آیین زنگ آغاز سال تحصیلی نیز  با اشاره به فرایند تربیت تاکید کرد: همه ی دستگاه ها و مخصوصا نهاد خانواده در این فرایند نقش محوری دارند که با قرار گرفتن در کنار آموزش و پرورش، نتایج مطلوبی در این مهم حاصل خواهد […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد خلیل عسکری،مدیرکل آموزش و پرورش فارس،روز شنبه در آیین زنگ آغاز سال تحصیلی نیز  با اشاره به فرایند تربیت تاکید کرد: همه ی دستگاه ها و مخصوصا نهاد خانواده در این فرایند نقش محوری دارند که با قرار گرفتن در کنار آموزش و پرورش، نتایج مطلوبی در این مهم حاصل خواهد شد.

  محمد خلیل عسکری درآغاز سال تحصیلی در دبیرستان شبانه روزی حضرت معصومه (س) عشایری گفت: فعالیت بیش از ۶۲ هزار معلم در بیش از چهل و دو هزار کلاس درس و نزدیک به ۹ هزار واحد آموزشی فارس کار تعلیم وتربیت به دانش آموزان استان را آغاز می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بیش از ۹۴۰ هزار دانش آموز در سراسر استان وارد مدارس خواهند شد و تمامی تمهیدات بازگشایی حضوری مدارس استان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آسیب های ایجاد شده آموزشی از فراگیری بیماری کرونا در دوسال گذشته گفت: با رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی این بیماری کنترل شد که امروز دانش آموزان می توانند در کنار همکلاسی های خود در کلاس ها حاضر شوند.

عسکری  با اشاره سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخاب شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برای ما راهی ترسیم شد که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش فارس گفت: ضمن توجه به اجرایی شدن سند تحول بنیادین، از ظرفیت های برون سازمانی استفاده شد و همچنین امسال فرایند بالغ بر ۶۸ درصد فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال دراستان با موفقیت انجام گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: امسال فارس میزبانی اجلاسیه سراسری نماز کشور انتخاب شده که باید برای آن به صورت ویژه برنامه ریزی کرد.

عسکری تاکید کرد: همه ی دستگاه ها و مخصوصا نهاد خانواده در این فرایند نقش محوری دارند که با قرار گرفتن در کنار آموزش و پرورش، نتایج مطلوبی در این مهم حاصل خواهد شد.

 دراین مراسم از دکتر محمد علیخانی از دانش آموزان سالهای قبل مدارس عشایری  به عنوان چهره علمی و همچنین جانباز ۷۰درصد فرهنگی محمد جعفری از معلمین جامعه عشایری تقدیر شد.

  در حاشیه این مراسم نیز از سردار رهام بخش حبیبی ، فرمانده انتظامی استان فارس به نمایندگی از همه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی به جهت برقراری امنیت و آرامش دراستان با اهدای گل توسط یک تن از دانش آموزان تقدیر  و یاد و خاطره ۹۲ شهید دبیرستان ماندگار عشایری شهید بهشتی دردوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

   محمد علیخانی از پزشکان برجسته و چهره‌های علمی و دانش آموز نه چندان دور مدارس عشایر فارس و همچنین از یکی از جانبازان عشایر سرافراز استان؛ محمد جعفری، جانباز ۷۰ درصد هم مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

فعالیت آموزشی