مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور: توان اجرایی مسئولان فارس بالا است
مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور: توان اجرایی مسئولان فارس بالا است

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس کیان ارثی در آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت کشور درشیراز با ابراز خرسندی از میزبانی شیراز در این دوره افزود: با پیگیری های مستمر مسئولین استانداری فارس و با توجه به ظرفیت اجرایی و فرهنگی استان و لزوم تنوع اقلیمی،  میزبانی […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس کیان ارثی در آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت کشور درشیراز با ابراز خرسندی از میزبانی شیراز در این دوره افزود: با پیگیری های مستمر مسئولین استانداری فارس و با توجه به ظرفیت اجرایی و فرهنگی استان و لزوم تنوع اقلیمی،  میزبانی سومین دوره از این جام کشوری به فارس اعطا شد.


کیان ارثی افزود: پذیرش این مسئولیت با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیازمند برنامه ریزی دقیقی است که نشان دهنده توان  بالای اجرایی مسئولان فارس است.

وی با تقدیر از فعالیت های مسئولان استانداری فارس در برگزاری این دوره خاطر نشان کرد: این دوره از جام فوتسال وزارت کشور با شرکت بیست و هشت تیم و در قالب هفت گروه  برگزار خواهد شد.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور با بیان اینکه افزایش نشاط در میان کارکنان وزارت کشور از جمله اهداف این مسابقات است گفت: گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی از نتایج مهم ورزش به شمار می رود.
وی در پایان از  تلاش های استاندار فارس در میزبانی این دوره از مسابقات تقدیر کرد.