ساختمان‌ های خشتی جایگزین ساختمان‌ با واحدمقاوم در روستاخواهند شد
ساختمان‌ های خشتی جایگزین ساختمان‌ با واحدمقاوم در روستاخواهند شد

به گزارش پگاه خبر؛عطاالله زمانی، در همایش آموزشی آشنایی با روش ‌های طراحی و اجرای ساختمان ‌های بنایی مسلح گفت: تا سال ۱۴۱۰ ساختمان‌ های خشتی و گلی را کنار خواهیم گذاشت و این ساختمان‌ ها با واحدهای مقاوم در روستاها جایگزین خواهند شد. مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: ۱۵ هزار واحد مسکونی روستایی […]

به گزارش پگاه خبر؛عطاالله زمانی، در همایش آموزشی آشنایی با روش ‌های طراحی و اجرای ساختمان ‌های بنایی مسلح گفت: تا سال ۱۴۱۰ ساختمان‌ های خشتی و گلی را کنار خواهیم گذاشت و این ساختمان‌ ها با واحدهای مقاوم در روستاها جایگزین خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: ۱۵ هزار واحد مسکونی روستایی در فارس در سال مورد مقاوم سازی قرار می گیرند و ظرف هشت سال آینده تمامی این واحدها مقاوم سازی خواهند شد.

وی اضافه کرد: یکصد میلیون تومان، تسهیلات مقاوم سازی برای ساختمان‌ های روستایی فارس داده می شود که رسیدن آن به ۲۰۰ میلیون تومان هم تصویب و به بانک مرکزی هم ابلاغ شده است.

زمانی اعلام کرد: برای ساختمان‌ های روستایی که وام یکصد میلیون تومانی دریافت کرده و هنوز تکمیل نشده اند، مبلغ وام به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ساختمان‌